حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال پیش فروش گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 پلاس

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

کم‌تر از یک ماه تا موعد معرفی دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ یعنی Galaxy S8 و Galaxy S8 پلاس که قرار است جانشین Galaxy S7 شوند زمان در پیش رو داریم و این در حالی است که هر یک از این گوشی‌ها با صفحه نمایش‌ متفاوت به ترتیب ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی به دست کاربران خواهند رسید.

براساس اعلام و ادعای وبسایت The Investor، گوشی Galaxy S8 را می‌توان از ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ (۲۲ فروردین ۱۳۹۶) پیش خرید کرد که زمان نسبتا خوبی به نظر می‌رسد چون در حد فاصل ۲۹ مارس برای معرفی و ۲۱ آوریل برای انتشار (البته بر اساس شایعات) قرار دارد.

در همین حین، می‌توان چنین فرض کرد که هر دو گوشی در روز اعلام شده مهیای پیش خرید می‌شوند؛ هرچند نکته نامکشوف این است که کدام یک از دو گوشی S8 و S8 پلاس اول عرضه می‌شوند. با این همه، فرض بر این است که چون گوشی Galaxy S8 محبوب‌تر و متداول‌تر است در اولویت باشد منتها تا زمان عرضه آنها برای فروش نمی‌توان به نتیجه قاطع دست یافت.

samsung-galaxy-s8-live-image-button-display-1

گوشی‌های S8 و S8 پلاس سامسونگ دارای صفحه نمایش با حاشیه اندک و چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ با رم ۴ گیگابایت هستند ولی گوشی S8 احتمالا برخوردار از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در همین حال گوشی S8 پلاس بر پایه گفته‌ها و شنیده‌ها از باتری بزرگ‌تر ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهرهمند خواهد بود.

از طرف دیگر، تصاویری که پیشتر از گوشی S8 لو رفته می‌گوید که درگاه USB-C، جک هدفون ۳٫۵mm و حسگر عنبیه چشم در این گوشی هوشمند موجود است.

شما اگر از طرفداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشید، کدام یک از دو گوشی S8 یا S8 پلاس را خریداری خواهید کرد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/report_from_korea_says_galaxy_s8_and_s8_preorders_will_begin_on_april_10_-news-23769.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

من چون طرفدار گوشی های سایز بزرگم اس ۸ پلاس برام گزینه بهتریه فقط چند وقتی باید وایستسم که قیمت فضاییه تو ایران یکم فروکش کنه

lili2015

فوق العادست،ولی قیمتش اوایل تو ایران به ۴ میلیون میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار