حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابداع جدید شرکت میزو برای شارژ باتری موبایل در ۲۰ دقیقه!

شرکت میزو (Meizu) که شرکتی معروف و خوش نام در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند در چین است از تازه‌ترین ابداع خود که عبارت از فن‌آوری جدید برای شارژ باتری تلفن‌های همراه است در همایش جهانی موبایل رونمایی کرد.

این ابداع که Super mCharge نام گرفته می‌تواند بر اساس فن‌آوری خاصی که دارد در مدت زمان ۲۰ دقیقه باتری گوشی هوشمند موبایل را به صورت کامل شارژ کند.

با این همه، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پرسش این است که کاربران گوشی‌ها هوشمند در چه زمانی می‌توانند شاهد عرضه گوشی مجهز به چنین فن‌آوری باشند؟

متاسفانه فعلا باید انتظار کشید چون شرکت میزو گفته است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به فن‌آوری شارژ سریع  Super mCharge در اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. از آن جا که چنین ابداعی می‌تواند تحولی بنیادی در زمینه شارژ تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد کند اشتیاق و علاقه برای در دسترس قرار گرفتن آن واقعا بسیار است.

به عنوان مقایسه گفتن این نکته خالی از لطف نیست که در حال حاضر سریع‌ترین زمان شارژ باتری تلفن همراه یک بیش از یک ساعت است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34280/first-phones-with-mcharge-tech-to-launch-in-late-2017-or-early-2018/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

ساعت خواب . این خبر ۴ روز پیش منتشر شده بود

lili2015

سیستم ثبت نام سایت مشکل داره،رمزمو یادم رفته بود هرچی خواستم یه اکانت بسازم همش میزد کد امنیتی اشتباهه،شانس اوردم یادم افتاد رمزمو کجا تو سیستمم ذخیره کردم،احتمال نظر ندادن اکثر کاربران هم همین مشکلات ثبت نامه،نمیتونن ثبت نام کنن و وارد بشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار