حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Limbo – دنیای تاریک

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | موبایل

دنیای شما را تاریکی برداشته است. جهانی بدون نور شما را فرا می‌خواند تا در آن برای رسیدن به عشق خود راهی پیدا کنید. امید شما را به جلو فرا می‌خواند. راه می افتید نوری در نزدیکی سوسو می زند به سمت آن می‌روید اما با صحنه‌ای تلخ روبه رو می‌شوید. در این جهان تاریک دشمنی سر سخت و قدرتمند برای رسیدن به آنچه می‌خواهید راه شما را سد کرده است. عنکبوتی غول پیکر که همرنگ با تاریکی در مکان‌های مختلف پیش روی شما ظاهر خواهد شد و برای عبور از او باید چاره‌ای بیندیشید. مواردی که گفته شد بخشی از گیم پلی و داستان جذاب Limbo رو را روایت می‌کرد بازی که به دست طراحان استودیوی بازی سازی Playdead طراحی و ساخته شده است. سبک بازی ماجراجویی تعریف شده است که به واقعه نیز به همین گونه خواهد بود. با پسرکی به نام Limbo در جهانی تاریک همراه خواهید شد. تحدید اصلی برای او عنکبوتی غول پیکر است که در بخش‌های مختلف بازی سد راهتان شده و باید با تفکر و سنجیدن راه‌های مختلف او را کنار زده و ادامه دهید. می‌تواند به جرات گفت که بازی به شدت فکر شما را درگیر کرده و ذهن شما را از خشکی در خواهد آورد. هر مرحله شامل چالش‌های بسیاری است که تا بر روی آنها برای چند دقیقه تفکر نکنید نمی‌توانید به بازی ادامه دهید. شاید طراحان بازی نیز قصد درگیر کردن فکر و ذهن شما را داشته که این بازی بسیار ویژه و جذاب را ترتیب داده‌اند.

[aparat id=”fPeN0″]

لیمبو تمام سختی‌ها را برای رسیدن به عشق خود تحمل خواهد کرد و شما نیز در این مسیر سخت و سرگرم کننده او را همراهی خواهید نمود. شاید در اوایل بازی به دلیل بودنتم تاریک از ادامه دست بکشید اما این کار شما را از بهترین بازی فکری محروم خواهد کرد. همه نوع معمایی در مراحل جای داده شده است و با کمی دقت می‌توانید به سادگی آنها را حل کرده و ادامه دهید. بهتر است به سمت سایت‌های کمکی نرفته و خودتان معماهای هر مرحله که می‌توانند ساعت‌ها و حتی روزها شما را درگیر خود کنند را حل نمایید. در بعضی مواقع عملکرد بسیار مهم خواهد بود و برای انجام معمایی نیاز به سرعت بالایی خواهید داشت. مثلاً در یکی از مراحل سوار بر واگنی در زیر زمین باید اره‌ای آهنی را که در تاریکی در حال گردش است را رد کرده و دوباره سوار بر واگن شده و در آخر مسیر نیز باید به گونه‌ای عمل کنید که واگن به کلید برق نخورده تا شما تکه‌ای از مسیر که آهنی است را عبور کنید و گذر از این مرحله نیاز به تفکر و محاسبات دقیقی خواهد داشت. همین موارد است که این بازی را در سراسر جهان به بهترین گزینه در بین هم سبکان خود بدل کرده و توانسته نمره خوبی نیز از مارکت ها دریافت نماید.

ویژگی های کلیدی بازی Limbo :

  1. مراحل بی نظیر و جذاب
  2. لوکیشن های متنوع برای بازی
  3. چالش های مختلف و سخت
  4. تم تاریک و جذاب
  5. صداگذاری بی نظیر و حرفه ای
  6. گیم پلی سرگرم کننده و داستانی جذاب
  7. گرافیک با طراحی جالب و منحصر به فرد

بازی Limbo – لیمبو هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون برای دانلود بازی LIMBO را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir026

یکی از بهترین بازیاییه که تو زندگیم بازی کردم

REZA

ترنجی جان درسته چند وقته کم کار شدی ولی این قسمت جدید معرفی بازی و خوشم اومده،البته چند روزی هست خبرا بیشتر شدن ولی بازم کمن!
این پستم اصن لازم نبود بیایم توش لینک دانلود تو صفحه اوا سایتم مشخصه که!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی