حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

B & O Play و معرفی اسپیکر Beolit 17

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

شرکت B & O Play همیشه به عنوان یک شرکت مطرح تولیدکننده محصولات صوتی شناخته می‌شود که از عملکرد بالایی برخوردارند و باکیفیت محسوب می‌شوند. این شرکت به تازگی یک اسپیکر پریمیویمی را تحت عنوان Beolit 17 معرفی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این اسپیکر ساخته شده از آلومینیوم و چرم بوده و قدرت آن به ۲۴۵۰ واتی می‌رسد. بنابراین باید انتظار خروجی صوتی قابل توجهی از اسپیکر Beolit 17 داشت. یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی اسپیکر را برعهده داشته و عمر باتری آن را تا ۲۴ ساعت ادامه می‌دهد.

گذشته از آن پشتیبانی بلوتوث ۴٫۲ این اجازه را می‌دهد تا بتوان دستگاه‌های‌هوشمند دیگر را برای پخش موسیقی به اسپیکر متصل کرد. قیمت Beolit 17 بیش از ۴۴۹ پوند بوده و برای خرید دردسترس است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی کمپانی B & O Play مراجعه کنید تا اطلاعات دقیقی بدست آورید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/new-bo-play-beolit-17-announced/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

بنظرتون ارزش داره از این اسپیکرا بخریم؟!چند وقت بود تو فکر خریدشون بودم ولی با توجه به اینکه قیمتا هم بالاس فک نکنم حیلی بی ارزه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH