حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move با همکاری Harmon Kardon معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

برند Xiaomi Sound برای محصولات صوتی این برند چینی در حال شاخ‌وبرگ‌گرفتن است. حدودا یک سال‌ونیم پیش بود که اسپیکر هوشمند شیائومی Sound به عنوان اسپیکر رده بالای شیائومی معرفی شد. به تازگی و به‌همراه شیائومی ۱۳ اولترا و دیگر محصولات این برند، یک عضو جدید در دسته اسپیکرهای بلوتوثی آن معرفی شده است. نام این محصول اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move بوده و با همکاری Harmon Kardon به قیمت معادل ۱۰۰ دلار در چین رونمایی شد.

شیائومی Sound Move

اسپیکر بلوتوث Sound Move شیائومی دارای بدنه آلومینیومی آنودایز شده است که تحت گواهی IP66 در برابر آب‌وخاک مقاومت دارد. در داخل دارای ۴ واحد بلندگو با تنظیم هارمن کاردون و سنسور گرانش داخلی است. این سنسور آن را قادر می سازد تا صدای خروجی را بر اساس محل قرارگیری تنظیم کند. مثلا هنگامی که اسپیکر صاف قرار می گیرد، صدای استریو را ارائه می دهد اما در حالی که وقتی به صورت عمودی قرار می گیرد، صدای بلندتر و غنی تری تولید می کند.

شیائومی ادعا می‌کند که کیفیت صدای بلندگوی بلوتوث Sound Move با طراحی استریو متقارن ۴ عددی آن افزایش یافته است. بلندگوهای دوگانه با کیفیت بالا در سمت چپ و راست به همراه واحدهای غیرفعال دوگانه جلو و عقب به افزایش رزونانس بلندگو کمک می کنند. نتیجه صدایی غنی و کامل است که می تواند به حداکثر خروجی صوتی 90 دسی بل برسد.

بلندگوی شیائومی Sound Move از راه‌های اتصال متنوعی از جمله Xiaomi Miaobo، AirPlay2، Bluetooth 5.3 و رابط صوتی USB-C پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر وزنی معادل 568 گرم و ابعادی برابر 17.7 در 5.55 در 5.55 سانتی متر دارد.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید متاسفانه حجم باتری مشخص نیست اما گفته می‌شود که Xiaomi Sound Move می تواند تا 21 ساعت پخش بلوتوث و 5.5 روز در حالت آماده به کار در حالت هوشمند دوام بیاورد. همچنین از شارژ سریع USB-C با توان ۲۲ وات پشتیبانی می کند.

قیمت اسپیکر بلوتوثی شیائومی Sound Move 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi Sound Move در چین با برچسب قیمت 699 یوان (حدود 100 دلار) عرضه می شود. از نظر تنوع رنگ باید گفت که همین رنگ خاکستری تنها انتخاب شماست.

نظر شما درباره بلندگوی بی‌سیم جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)