حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Clash of Clans – جنگ قبیله ها

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | موبایل

ارتش شخصی خود را بسازید و سپس با تقویت مستمر سربازان، قبیله‌ی خود را به سوی پیروزی سوق دهید. روستای خود را بسازید و مهاجمان را دفع کنید، با میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان به مبارزه بپردازید و همراه با دوستانتان، یک قبیله قدرتمند ایجاد کنید.

در بازی Clash of Clans باید یک دهکده بسازید و میزان جمعیت آن را افزایش دهید؛ آن هم با ساختن بناهایی که در این راه شما را یاری خواهند کرد. مثل یک سالنِ شهر برای رهبری، معدن طلا برای کسب پول، اردوگاه ارتشی جهت نگهداری از سربازان و مبارزان، یک جمع کننده و کاوشگر برای جمع آوری منابع آلی و وسایل مورد نیاز و … . علاوه بر آن با ساخت یا عضویت در قبایل مختلف می توانید  با قبایل دشمنان مبارزه کنید و امتیاز زیادی بدست آورید.

همان‌طور که شما اردوگاه کوچک خود را می سازید و گسترش می دهید تا به یک قلعه‌ی رو به رشد تبدیل شود؛ ویژگی‌های بیشتری در دسترستان قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال، با کمی پیشرفت می توانید ساختمان‌ها و بناهای متنوع‌تری بسازید. تنوع ویژگی‌های جدیدی که در طول زمان به بازی اضافه می شوند، به قدری زیاد است که هرگز نسبت به انتخابات خود، به صورت ۱۰۰% مطمئن نخواهید بود!

[aparat id=”Uw0cj”]

سعی کنید به قدری پیشرفت کنید که روستای کوچکتان، به یک قلعه‌ی کلن (Clan Castle) تبدیل شود. در این صورت، به راحتی می توانید با سایر بازیکنان سراسر دنیا متحد شوید و قراردادهای صلح و وفاداری بینتان امضا شود. سپس سربازخانه‌ی خود را ارتقا دهید و مدل‌های گوناگونی از سربازان و جنگجویان را تعلیم دهید.

چند نبردِ ابتدایی بازی تا حدودی آسان است. به هر حال مبارزه با هوش مصنوعی طراحی شده برای بازی، چندان هم سخت و دشوار نیست؛ اما با گذشت زمان و رویارویی با قلعه‌هایی که زیر نظر انسان‌های واقعی طراحی شده‌اند، شما را با چالش‌های متفاوتی رو به رو خواهد کرد. توجه داشته باشید که برای تجربه بازی Clash of Clans ، اتصال به اینترنت امری ضروری است.

برخی از ویژگی‌های بازی Clash of Clans عبارت‌اند از :

  • روستای خود را به قلعه‌هایی بی نظیر تبدیل کنید.
  • با ترکیب مبارزان مختلف مثل بربرها، کمانداران، سوار کاران، جادوگران، اژدهایان و غیره ارتش خود را تقویت کنید.
  • با بازیکنان سراسر جهان به نبرد پرداخته و سپس غنائم آن‌ها را جمع آوری کنید.
  • به سایر بازیکنان بپیوندید و سپس با یکدیگر یک اتحاد نهایی و صلح را ایجاد کنید.
  • در جنگ‌های قبیله ای حماسی، علیه رقیب‌های خود به مبارزه بپردازید.
  • حدود ۲۰ واحد (سرباز) منحصر به فرد با سطوح مختلف ارتقا را بسازید.
  • حملات و استراتژی‌های مورد علاقه خود را کشف کنید! به عبارتی دیگر، سپاه خود را با ترکیب‌های بی شماری از سربازان، جادوها،
  • قهرمانان و گروه های تقویت کننده‌ی ارتش، شخصی سازی کنید.
  • با استفاده از بمب‌ها، توپ‌ها، برج‌ها، خمپاره‌ها، تله‌ها و دیوارها، از روستای خود محافظت کنید.
  • در بخش کمپین داستانی، پادشاه گابلین (Goblin King) را شکست دهید.

بازی Clash of Clans هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ است. برای دانلود بازی کلش اف کلنز به سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

مادر بزرگ منم دیگه کلش و می شناسه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی