حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۸ به «دوربین انقلابی» مجهز می‌شود

مینگ ـ جی کوو، تحلیل‌گر تایوانی عرصه صنایع که به طور ویژه فعالیت خود را بر روی کارهای شرکت اپل متمرکز کرده است، معتقد است که گوشی هوشمند آیفون ۸ با دوربین مجهز به نوعی فن‌آوری خواهد بود که کاربر را قادر می‌سازد تا عکس‌های سه بعدی بگیرد.

این  تحلیل‌گر از این قابلیت با نام “دوربین انقلابی” یاد می‌کند و می‌گوید با چنین امکانی می‌توان علاوه بر عکس‌های دو بعدی عکس‌های سه بعدی نیز گرفت و همچنین برای گرفتن عکس‌های سلفی پیشرفته و  تشخیص عنبیه و چهره از آن استفاده کرد.

کوو همچنین بر این باور است که چنین دوربینی را می‌توان برای آوردن چهره کاربر در داخل اپلیکیشن یا بازی مورد استفاده قرار داد. از آن جا که اپل به امکان واقعیت افزوده علاقه و تمایل نشان داده است، هیچ بعید نیست که این شرکت به دنبال افزودن چنین فن‌آوری با ویژگی‌های خاص آن باشد.

از سوی دیگر، این نکته وجود دارد که اپل در این زمینه از نرم‌افزار تهیه شده از سوی PrimeSense که در سال ۲۰۱۳ آن را خریداری کرده است استفاده کند.

نگفته نباید گذاشت که هم‌اکنون گوشی هوشمند آیفون ۷ پلاس قابلیت‌های محدودی در زمینه سنجش عمق تصویر دارد و گوشی آیفون ۸ در حقیقت همین قابلیت را به شکل پیشرفته در اختیار خواهد داشت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34037/iphone-8-to-have-revolutionary-depth-sensing-front-camera/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار