حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: رندر ویدئویی جدید تمامی زوایای هوآوی P10 را به شما نشان می‌دهد

فاش کننده‌ی مشهور @OnLeaks به‌تازگی ویدئوی از رندر ۳۶۰ درجه‌ای پرچم‌دار بعدی هوآوی یعنی P10 منتشر کرده است که نشان می‌دهد این محصول برخلاف نسل‌های پیشین آن یک دکمه Home فیزیکی خواهد داشت.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

انتظار می‌رود که سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در همین دکمه Home جدید که در پنل جلوی گوشی و درست پایین نمایشگر قرار گرفته است، تلفیق شده باشد. هوآوی P10 از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ بهره خواهد برد، همان‌طور که در این تصاویر نشان داده شده، پنل پشتی این دستگاه کاملاً فلزی خواهد بود؛ البته به‌جز یک نوار شیشه‌ای که بخش دوربین دستگاه را می‌پوشاند.

علاوه بر این‌ها در بخش طراحی ظاهری هوآوی P10 یک تغییر دیگر نیز داشته است و آن مربوط به گوشه‌های دستگاه است؛ گوشه‌های کناری این محصول برخلاف نسل پیش از خود یعنی هوآوی P9، دیگر پخ نبوده و طراحی گردتر این گوشه‌ها ظاهری چشم‌نوازتر به این گوشی هوشمند بخشیده‌اند. محل قرارگیری دیگر دکمه‌ها و پورت‌های دستگاه نیز تقریباً بدون تغییر باقی مانده است و همچنان دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست گوشی جای گرفته‌اند و درست برخلاف آن‌ها درگاه سیم‌کارت در لبه سمت چپ دستگاه جا خوش کرده است؛ جک ۳٫۵ هدفون و درگاه USB نوع C نیز مثل همیشه در لبه‌ی پایینی این محصول قرار گرفته‌اند.

اکنون می‌توانید به تماشای این ویدئو بنشینید

[aparat id=”RUxZ2″]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/See-the-Huawei-P10-from-all-angles-in-new-render-video_id90983″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش