حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلاش ۷۰ استودیو برای ساخت کنسول نینتندو با ۱۰۰ عنوان بازی!

شرکت ژاپنی نینتندو سال گذشته اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ تا سه بازی مخصوص تلفن همراه منتشر خواهد کرد که از جمله آنها لازم است تا از بازی Fire Emblem: Heroes یاد کرد که دوم ماه فوریه برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر می‌شود و نیز بازی Animal Crossing که تا همین الان هم مدت زمان زیادی تاخیر داشته است.

بازی سوم احتمالا در اواخر سال کنونی میلادی منتشر می‌شود اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و این مطلب تایید نشده است. تاتسومی کیمیشیما، رییس نینتندو، در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران گفته است که شرکت او برنامه دارد تا دو یا سه بازی مخصوص تلفن همراه هر سال ارایه کند.

اگرچه پنج درصد از کسانی که بازی Super Mario Run را دانلود و تعدادی از سطوح را به رایگان بازی و برای دسترسی به نسخه کامل بازی ۹٫۹۹ دلار پرداخت کردند اما شرکت نینتندو از زمان انتشار این بازی برای پلتفرم آی او اس ۵۳ میلیون دلار به جیب زده است. گفتنی آن که انتظار می‌رود بازی Super Mario Run در ماه مارس سال جاری میلادی برای پلتفرم اندورید نیز آغاز به کار کند.

بازی در راه Fire Emblem: Heroes نیز بازی رایگانی است که دارای قابلیت‌هایی مانند سیستم استقامت است و از یک جایی به بعد باید برای ادامه بازی پول پرداخت کرد. به این معنی که کفگیر شرکت نینتندو به کف دیگ خورده است!

از سوی دیگر، نینتندو در حال آماده شدن برای عرضه یک کنسول بازی بزرگ است که همه چشم‌ها برای دیدنش به ماه مارس دوخته شده است. آن طور که تاتسومی کیمیشیما، رییس نینتندو، گفته نزدیک به ۷۰ استودیوی بازی هم‌اکنون درگیر کار برای تهیه ۱۰۰ عنوان بازی مخصوص این کنسول خاص هستند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nintendo-says-it-will-launch-two-or-three-mobile-games-every-year_id90577″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار