حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آینه دیجیتالی مجهز به ویندوز ۱۰ هم به بازار آمد!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، اخبار، تبلت، حتما بخوانید، سیستم عامل

شرکت آلمانی دیرور (Dirror) نوعی آینه دیجتیالی ساخته است که می‌توان گفت نخستین آینه دیجیتالی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ است.

این شرکت هم‌اکنون در حال فروش چند نمونه تبلت دارای ویندوز ۱۰ است که صفحه نمایش نیمه نقره‌ای و قاب چوبی دارند و هم در خانه به کار می‌آیند و هم در زمینه کسب و کار.

این تبلت‌های آینه‌ای و یا شاید این آینه‌های تبلتی در سه مدل ساخته شده‌اند؛

نمونه اول Dirror S نام دارد و مجهز به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با میزان وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ است که از پردازنده مدل Intel Atom x5-Z8300 و ۲ گیگابایت رم توان کار کردن می‌گیرد. همچنین این آینه ـ تبلت ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۰۳۸٫۰۵ دلار قیمت دارد.

۲

نمونه بعدی که بزرگتر و موسوم به Dirror M هست دارای صفحه نمایش ۲۳ اینچی فول اچ دی است و از موتور قدرتمندتر Intel Atom x7-Z8700، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است و در قاب چوب درخت راش با قیمت ۲۰۰۱ دلار و در دیگر قاب‌ها به قیمت ۲۱۰۸٫۲۰ عرضه شده است.

سومین، آخرین و گران‌ترین نمونه از آینه ـ تبلت یعنی Dirror L مجهز به صفحه نمایش ۲۷ اینچی فول اچ دی یا WQHD است و قیمت آن از ۲۲۱۵٫۶۲ تا ۲۶۴۳٫۵۲ متغیر است.

شرکت دیرور آلمان ادعا می‌کند که این آینه ـ تبلت‌ها از نرم‌افزارهایی مانند  Spotify، Sonos و Hue lights پشتیبانی می‌کنند ولی هنوز معلوم نیست که از دیگر برنامه‌های ویندوز نیز حمایت کنند.

۳

این آینه‌ها که در نوع خود کامپیوتر به شمار می‌آیند از نظر درگاه‌های ارتباطی مجهز به بلوتوث نسخه ۴٫۰ و وای فای هستند و نیز علاوه بر برخورداری از بلندگو دستیار دیجیتالی کورتانا در آنها تعبیه شده و بنابراین فرمان صوتی می‌شنود و اجرا می‌کنند.

چنین دستگاه‌هایی را با همه جذابیت و کارآیی‌هایی که دارند می‌تواند با قیمتی به مراتب ارزان‌تر ساخت و روانه بازار کرد تا امکان استفاده از آنها برای همگاه معقول‌تر به نظر برسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/can-now-buy-digital-mirror-running-windows-10/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار