حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اندروید نوقا Redmi Note 3 Pro شیائومی رویت شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

اگرچه تلفن‌هوشمند Redmi Note 3 Pro شیائومی با سیستم‌عامل قدیمی تر گوگل عرضه شد، حال به نظر می‌رسد کمپانی چینی قصد داشته نسخه اندروید نوقا این محصول را بزودی عرضه کند. برای مشاهده این مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی در پایگاه داده GFXBench، نسخه اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا تلفن‌هوشمند Redmi Note 3 Pro لو رفته که نشان می‌دهد این محصول شیائومی با چنین نسخه اندروید در راه است.

این گزارش پس از انتشار جهانی اندروید ۶٫۰ مارشملو برای Redmi Note 3 Pro منتشر شده که نشان دهنده بروزرسانی زودتر از موعد آن است. متاسفانه اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند.

شیائومی همچنین بزودی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود Mi 6 را با مشخصات بزرگی عرضه خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/nougatpowered_xiaomi_redmi_note_3_pro_spotted_on_gfxbench-news-23039.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mo.Ja

سایت خیلی حالت مرده پیدا کرده
جریان چیه؟
اصلا شباهتی به ترنجی قبل تغییر قالب نداره

Son Of Taurus

از قدیم گفتن به ترکیب برنده نباید دست زد ..
اشتباه تــ.رنجی هم همین بود ، چیزیو عوض کردن که نقطه قوت سایت بود ، از وقتی قالب عوض شده دیگه هیچکی هیچ حسی به سایت نداره ..
یادمه اون زمان ترنجی یه مدت بسته شده بود ( برای قالب نه ، یه دعوایی چیزی ) من با افسرده ها فرقی نداشتم دستم به هیچ سایتی نمیرفت ( مث نارنجی ) ولی الان به زور میام سایت شاید چندروز یه بار ( اونموقع روزی ۵-۶ بار میومدم خدایی )
الان هیچکی نمیاد اونایی هم که میان ترول های سونی یا سامسونگن ..
Miss You Toranji

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH