حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی P10 گران‌ترین گوشی سری P هووآوی می‌شود

سال گذشته احتمالا یکی از بهترین سال‌های شرکت هووآوی تا به امروز بوده است چون این شرکت بیش از ۹ میلیون گوشی هووآوی P9 به فروش رساند و به یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تبدیل شد.

اکنون هدف هووآوی این است که به رتبه دومین سازنده گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی دست یابد و برای نیل به این هدف چاره‌ای ندارد به جز این که گوشی هوشمند پرچمدار جدید عرضه کند.

تا به امروز خبرها و گزارش‌های متعددی درباره گوشی هووآوی P10 منتشر شده است اما ابهاماتی نیز در این زمینه هست که همگان از آن بی‌خبر هستند؛ ابهاماتی نظیر قیمت این گوشی.

بر پایه خبرهایی که سایت اطلاع‌رسانی مورد اعتماد ریچیلو (Ricciolo) در ایتالیا انتشار داده، گوشی هوشمند پرچمدار جدید هووآوی گران‌ترین گوشی مجموعه گوشی‌های P این شرکت خواهد بود.

قیمت دقیق این گوشی همچنان نامشخص است ولی با توجه به حافظه ۳۲ گیگابایتی گوشی مدل P9 که باعث شده تا ۵۹۹ یورو برای آن تعیین شود، انتظار می‌رود که احتمالا گوشی جدید چیزی بین ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار قیمت گذاری شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33387/huawei-p10-to-be-the-most-expensive-p-series-handset/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

هبابی خواب نما شده
طرفدارش بودم و تحسینش میکردم اما از وقتی که هوای لاکچری بودن به سرش زده دیگه خیلی خنده دار شده
آخه هواوی بالای دو تومن؟??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار