حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر از لپ تاپ تبدیل شونده ویندوز ۱۰ با نام TravelMate Spin B1 رونمایی کرد

شرکت ایسر امروز از لپ تاپ ویندوز ۱۰ تبدیل شونده خود با نام TravelMate Spin B1 رونمایی کرد و اظهار داشت که این لپ تاپ با دیگر نمونه‌های مشابه تفاوت دارد چون با کاربری آموزشی و مدرسه‌ای و از طریق ویندوز سنترال ساخته شده است.

جدای از بدنه پلاستکی ضد ضربه و صفحه کلید مقاوم در برابر نشتی، لپ تاپ TravelMate Spin B1 مجهز به لولاهای ۳۶۰ درجه است که این امکان را فراهم می‌تواند تا صفحه کلید به طور کامل به سمت عقب تا شود و دستگاه به شکل یک تبلت با صفحه نمایش تحت درآید.

در این دستگاه تبدیل شونده از پردازنده Intel Pentium و ویندوز ۱۰ Pro استفاده شده و دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی مقاوم در برابر فشار از نوع HD یا Full HD است.

البته یک صفحه کلید از نوع chiclet keyboard که در حقیقت تاچ پد به شمار می‌آید و نیز قلم استایلوس که از Windows Ink پشتیبانی می‌کند همراه با این دستگاه به کاربر داده می‌شود. از نوع پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ این گونه برمی‌آید که TravelMate Spin B1 مجهز به باتری با عمر کاربری ۱۳ ساعته باشد که برای کلاس درس ایده‌آل به نظر می‌رسد.

قیمت و دیگر مشخصات این دستگاه تغییرپذیر هم‌اکنون در دست نیست اما شرکت ایسر گفته است که این دستگاه در ربع دوم سال ۲۰۱۷ در کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا برای فروش عرضه می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.onmsft.com/news/acer-unveils-the-travelmate-spin-b1-convertible-windows-10-laptop”]onmsft[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار