حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جانشین آنر ۸ با شش گیگابایت رم و نمایشگر ۵٫۷ اینچی QHD در راه است

برند آنر به یک نام قابل‌احترام در سرتاسر جهان تبدیل شده است؛ پرچم‌دار فعلی این زیر برند شرکت هوآوی یعنی آنر ۸ دستگاه بسیار جذابی محسوب می‌شود که به‌تازگی به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا را نیز دریافت کرده است. اما محصول آینده برند آنر با شماره مدل DUK-TL30 به‌تازگی موفق به دریافت تأییدیه کمیسیون رگلاتوری چین، TENNA شده است و با توجه به مشخصات فنی آن می‌توان حدس زد که این دستگاه جانشین قدرتمندتر آنر ۸ خواهد بود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این محصول از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بهره خواهد برد که هرچند مدل آن فاش نشده، اما به‌احتمال فراوان چیپست کایرن ۹۶۰ که در دیگر پرچم‌دار شرکت هوآوی یعنی Mate 9 بکار گرفته شده، در تولید این گوشی هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد. این پردازنده‌ی قدرتمند در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء به‌وسیله کارت حافظه یک محصول چشمگیر را خواهند ساخت.

تصویر بالا که در وب‌سایت TENNA منتشر شده، دوربین دوگانه پشتی این محصول را نیز نشان می‌دهد که شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. به‌علاوه برخلاف آنر ۸ که از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن FHD بهره می‌برد، DUK-TL30 با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی و رزولوشن QHD تولید خواهد شد؛ اما سنسور تشخیص اثرانگشت در این محصول نیز مانند آنر ۸ در پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

مهم‌تر از همه این محصول با یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری تغذیه خواهد شد که مطمئناً برای استفاده یک روز کار سنگین از این گوشی هوشمند کافی خواهد بود و همچنین ویژگی دو سیم‌کارت نیز برای نسخه‌ی بین‌المللی این محصول در نظر گرفته شده است. بدیهی است که سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۷٫۰ نوقا خواهد بود و مطمئناً به‌غیراز رنگی که تصویر آن در TENNA منتشر شده، این پرچم‌دار جدید آنر در رنگ‌های متنوع‌تری روانه بازار خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Honor-8-successor-with-6GB-RAM-5.7-inch-QHD-display-and-dual-lens-camera-coming-soon_id90231″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pey_nik

آنر هم افتاد تو جنگ بی فایده پیکسل بیشتر. که بلای جون باطریست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش