حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس لو رفت

اطلاعاتی درباره ابعاد و اندازه‌های دو گوشی معروف در راه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus سامسونگ به تازگی به بیرون درز کرده است.

بر اساس اطلاعات رسیده، گوشی Galaxy S8 در ابعاد ۱۴۰٫۱۴ در ۷۲٫۲۰ در ۷٫۳۰ میلی‌متر به دست کاربر می‌رسد و در همین حال معلوم می‌شود که این گوشی از Galaxy S7 باریک‌تر است اما عمده دلیل آن به خاطر صفحه منحنی ۵٫۷ اینچی Galaxy S8 است که قرار است در این گوشی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین صفحه نمایش آن از صفحه نمایش تخت ۵٫۱ اینچی به کار رفته در گوشی Galaxy S7 پهن‌تر است.

rumored-dimensions-of-the-samsung-galaxy-s8-plus-vs-those-of-the-samsung-galaxy-s7-edge

سوای از شایعه موجود در مورد صفحه نمایش منحنی ۶٫۲ گوشی Galaxy S8 Plus، قرار است این گوشی نیز در ابعاد ۱۵۲٫۳۸ در ۷۸٫۵۱ در ۷٫۹۴ میلی‌متر روانه بازار موبایل شود. این اندازه‌ها نشان می‌دهد که مدل Galaxy S8 Plus در مقایسه با گوشی Galaxy S7 edge هم بلندتر و هم پهن‌تر است که با این موضوع به صفحه نمایش بزرگتر آن ربط پیدا می‌کند.

درست است که تصاویر بیرون آمده از نبود دکمه هوم در این گوشی‌ها حکایت دارد و اسکنر اثر انگشت نیز قرار است در زیر صفحه نمایش جاگذاری شود، این مورد پیش‌بینی احتیاطی در خور توجهی است. همچنین رسم‌های موجود نشان می‌دهد که درگاه میکرو یو‌اس‌بی ۲٫۰ با آن چیزی که در تصاویر رندر شده هست تفاوت اساسی دارد زیرا گوشی Galaxy S8 از درگاه یواس‌بی Type-C پشتیبانی می‌کند.

rumored-dimensions-of-the-samsung-galaxy-s8-versus-those-of-the-samsung-galaxy-s7

نکته آخر این که دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus روز ۲۶ فوریه رونمایی و ۱۷ آوریل عرضه می‌شوند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-dimensions-of-the-Samsung-Galaxy-S8-and-Samsung-S8-Plus-leak_id90041″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

شبیه طرح های کانسپ به نظر میرسه … اگه این باشه فروش زیادی خواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار