حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو و معرفی تبلت ThinkPad X1

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

شرکت لنوو به تازگی تبلت ویندوزی جدید ThinkPad X1 را پیش از نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این تبلت با هدف کسب و کار توسعه یافته و یک محصول بادوام و مقاوم است. با این حال در مشخصات و طراحی قابل توجه بوده و می‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

thinkpad-x1-tablet-4

به گفته لنوو ThinkPad X1 در برابر ۱۲ تست دوام نظامی موفق بوده و بیش از ۲۰۰ تست کنترل کیفیت روی آن انجام گرفت. این بدان معنا است که می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد.

در مشخصات بایستی به صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی QHD IPS، پردازنده Core i7 نسل‌هفتمی اینتل، حافظه اس‌اس‌دی ۱ ترابایتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR3  اشاره داشت.

thinkpad-x1-tablet-2

یک گزینه اثر انگشت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ دیگر ویژگی‌های ThinkPad X1 است. مشتریان باید در هنگام خرید، صفحه‌کلید جداگانه خریداری کنند و یک پروژکتور نیز با قابلیت ایجاد صفحه‌نمایش ۶۰ اینچی نیز به عنوان لوازم‌جانبی تبلت به فروش می‌رسد.

هیچ اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه نشده است.

ubergizmo[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2017/01/lenovo-thinkpad-x1-tablet-announced/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

یک تبلت رده بالای ویندوزی ام آرزوست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH