حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون از سال ۲۰۱۷ در هند تولید می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

کشور هند باتوجه به جمعیت فراوان همچون معدن طلایی برای تولیدکنندگان تلفن‌هوشمند محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد اپل نیز قصد داشته به جمع شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌هوشمند در هند ملحق شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه شوید.

این کشور اخیرا قانون ساخته شده در هند یا همان Made in India به تصویب رساند و از این رو کمتر شرکتی می‌تواند در خاک این کشور به تولید محصول بپردازد. گذشته از آن با چنین قانونی میزان مالیات واردات بالا بوده و تمایل شرکت‌ها را به عرضه تلفن‌هوشمند در این منطقه کم می‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که اپل و فاکسکان به دنبال تولید آیفون در هند هستند، حال به گزارش AppleInsider این تولید از سال ۲۰۱۷ صورت خواهد گرفت. در حال‌حاضر دو تاریخ آغاز تولید در هند وجود داشته، یکی از آنها اواخر ۲۰۱۷ و دیگری آوریل سال جاری است.

گذشته از این گزارش، اپل با شرکت Wistron یک تولیدکننده تلفن‌هوشمند تایوانی قصد همکاری جهت مونتاژ آیفون در کارخانه Peenya شهر Bengaluru هند را دارد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر بیانیه‌های رسمی بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32713/apple-to-start-manufacturing-iphones-in-india-in-2017/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH