حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحویل سال نوی میلادی و تحولاتی که در ویندوز ۱۰ موبایل رخ می‌دهد

درست است که ویندوز ۱۰ موبایل از نظر سهم بازار جهانی بعد از سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس قرار گرفته اما این سیستم عامل هنوز و همچنان کاربرانی را دارد که دوست دارند گوشی ویندوزفون داشته باشند و به‌ روزرسانی‌هایی با قابلیت‌های جدید دریافت کنند.

microsoft-wallet-will-be-easier-to-use-on-edge-following-the-update

خبر جدید این که در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز ویندوز ۱۰ موبایل باز هم شماری قابلیت و ویژگی جدید برای عرضه و انتشار در چنته خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت ۳D Preview اشاره کرده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا برخی از محتویات گوشی خود را به شکل سه بعدی مشاهده کند و حتی می‌تواند محتوایی به شکل سه بعدی بسازد و ایجاد کند.

navigating-around-settings-is-easier-following-the-update

حتما شما نیز یادتان هست که تا هین چند سال پیش مدل‌های از اندروید وجود داشت که از قابلیت سه بعدی پشتیبانی می‌‌کردند و در پاره‌ای از ویدئوهای یوتیوپ می‌توان نمونه‌هایی از ویدئوهایی سه بعدی را پیدا کرد. دوربین‌های سه بعدی در قسمت پشت این گوشی‌ها می‌توانستند عکس و فیلم سه بعدی بگیرند چون رابط کاربری بعضی از این مدل‌ها با گرافیک‌های سه بعدی ساخته شده بودند. چنین گوشی‌های سه بعدی شامل مدل‌های HTC EVO 3D و LG Optimus 3D بود. در این گوشی‌ها فن‌آوری استریواسکاپیک (stereoscopic) یا “برجسته‌بین” به کار رفته بود که برای مشاهده جلوه‌های ویژه نیاز به عینک خاصی نداشتند.

users-can-put-software-updates-on-hold-for-as-long-as-35-days

دیگر موردی که در ویندوز ۱۰ موبایل مشمول به روزرسانی می‌شود مرورگر Edge است. این مرورگر از قرار نوعی به روزرسانی موسوم به Microsoft Wallet دریافت خواهد کرد تا در زمانی که کاربر قصد خرید آنلاین دارد به مشکلی برنخورد. در صورت دریافت و نصب این به روزرسانی، دفعه بعد که کاربر برای خرید مراجعه می‌کند به شکل خودکار به Microsoft Wallet هدایت می‌شود تا سوابقی از خریدهای قبلی خود را نیز بررسی کند. اطلاعات خرید فقط برای شما و فروشنده قابل مشاهده است. همچنین اطلاعات کارت اعتباری در حساب کاربری مایکروسافت شما ثبت و ضبط می‌شود تا دیگر نیازی به این نباشد که برای هر بار تراکنش به کارت اعتباری رجوع کنید.

microsoft-update-will-default-to-credit-cards-used-with-your-microsoft-account

همچنین قرار است تا ویندوز ۱۰ موبایل مجهز به قابلیت جدید و جالبی شود که ربطی با به روزرسانی‌های نرم‌افزاری پیدا می‌کند. این قابلیت به کاربر این اجازه و امکان را می‌دهد تا یک به روزرسانی نرم‌افزاری را تا ۳۵ روز به تعویق بیندازد و دوباره آن را از سر بگیرد. دیگر آن که بنا است تا یک فروشگاه کتاب یکپارچه را به مرورگر Edge اضافه کند که با استفاده از آن کتابخوان‌ها می‌توانند کتاب‌های منتشر شده اینترنتی را که به EPUB معروف‌اند را ذخیره یا بوک‌مارک کنند که این تازه یکی از اشکال چندین نوع eBook به شمار می‌آید. بخش تنظیمات نرم‌افزار نیز مورد تجدید نظر قرار گرفته و مجهز به قسمت اطلاعاتی درباره نرم‌‌افزاری می‌شود که کاربر بر روی گوشی خود نصب می‌کند.

start-a-list-of-saved-epub-books

باید منتظر ماند تا در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به‌ روزرسانی‌های جدید از راه برسند و جانی دوباره به پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل ببخشند.

the-settings-app-is-updated

there-is-plenty-of-information-about-your-installed-apps-in-settings

users-will-be-able-to-view-some-content-in-3d

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Here-are-some-of-the-changes-coming-to-Windows-10-Mobile-next-year_id89530″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

چه خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار