حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: بررسی ویدئویی OnePlus 3T

نوبت به یک نقد بررسی ویدئویی دیگر از وب‌سایت GSMArena رسیده و این بار دستگاه پر سر و صدای این روزها یعنی OnePlus 3T مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه برای تماشای این ویدئوی جذاب با ترنجی همراه باشید.

 شاید برای شما هم این سؤال مطرح باشد که حرف T در نام این محصول به چه معناست و آیا واقعاً از حرف اول کلمه Turbo به معنای بسیار سریع گرفته شده است یا خیر؟ پاسخ رسمی این شرکت چینی به این سؤال منفی است؛ شرکت وان‌پلاس مدعی شده که در انتخاب نام این محصول کمی چاشنی طنز بکار برده و از آنجایی که اکثر شرکت‌ها حرف S را برای دستگاه‌های قدرتمند خود انتخاب می‌کنند این شرکت به سراغ حرف بعدی از لحاظ ترتیب الفبای انگلیسی رفته و حرف T را برگزیده تا کمی با این مسئله شوخی کرده باشد.

دلیل اینکه شرکت وان‌پلاس پرچم‌دار جدید خود را با فاصله‌ی زمانی بسیار کوتاهی نسبت به محصول قبلی روانه‌ی بازار کرده، هرچه که باشد موجب شده تا این شرکت به دلیل کیفیت این محصول خود بار دیگر در سال جاری به مرکز توجه‌ها تبدیل شود و اکنون نوبت شماست که پس از تماشای این ویدئوی حدوداً ۴ دقیقه‌ای به ما بگویید که آیا به نظر شما OnePlus 3T محصولی شایسته‌ی ستایش است یا خیر؟

[aparat id=”QTZ80″]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/oneplus_3t_video_review-blog-22344.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

امتیاز دوربین اکسپریا XZ در سایت Dxo گذاشته شده
تررررررررنجی پوشش بدید ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش