حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی imoo C1 تاییدیه‌ی TENNA را دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

فعالیت‌های برند جدید imoo در حال افزایش است و اخیرا گوشی جدید این برند به‌نام C1 تاییدیه‌ی TENNA را دریافت کرده است. ابتدا مروری بر هویت این برند داریم، با ما همره باشد.

imoo برندی تازه تاسیس و زیر مجموعه‌ی شرکت  BBK Electronics است. کمپانی BBK Electronics شرکت مادر سه سازنده‌ی بزرگ و معروف گوشی‌های هوشمند چینی یعنی Oneplus، Vivo و Oppo است. BBK سابقه‌ی تقریبا ۲۰ ساله‌ای دز زمینه‌های مختلف الکترونیک داشته و شرکت‌های زیادی را خرید و فروش کرده است که از آن جمله‌ می‌توان به Memorex و Philco در آمریکا اشاره کرد. عمده‌ی فعالیت کنونی این شرکت بر ۳ برند گوشی‌ سازش متمرکز است که با اضافه شدن برند imoo به این خانواده، این شرکت قصد دارد فعالیت خود را در این بازار گسترش دهد.

به گوشی C1 باز می‌گردیم. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی از صفحه‌ی ۵٫۵ اینچی و رزولیشن HD و شیشه‌ی ۲٫۵D بهره‌مند است. imoo C1 از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم برای اجرای فرامین استفاده می‌کند و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

a023043c91584bcc88e6daeb921e59a3

دوربین‌‌های اصلی و سلفی این گوشی نیز به‌ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل خواهند بود که بنظر می‌رسد دوربین اصلی این گوشی دوگانه باشد. یک باتری ۲۹۴۵ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد. دکمه‌ی Home این گوشی نیز بنظر می‌رسد عملکرد حسگر اثر انگشت داشته باشد.

imoo-c1-2

در بخش نرم افزار نیز باید شاهد استفاده‌ی اندروید ۶ مارشمالو در این گوشی باشیم. با این تفاسیر C1 یک گوشی میانرده خواهد بود که بزودی باید منتظر معرفی رسمی آن از سوی imoo باشیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/22/new-imoo-c1-phone-passes-tenaa-certification/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down