حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید لپتاپ گرم ال جی با ضخامت باریکتر و وزن کمتر از راه می رسد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت ال‌جی در جریان نمایشگاه ماه ژانویه سال جاری CES 2016 لاس‌وگاس یکی از باریک‌ترین و کم وزن‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان را با نام گرم معرفی کرد. لپتاپی با وزن ۹۸۰ گرم که موردتوجه قرار گرفت و حال به نظر می‌رسد نسل جدید آن در راه است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

برای سال ۲۰۱۷ ال‌جی تصمیم گرفت همچنان از ضخامت و وزن گرم بکاهد تا بیشتر موردتوجه همگان قرار گیرد. در کنار این ویژگی‌های مثبت، ال‌جی قابلیت‌های جدید دیگری به ل‌پتاپ خواهد افزود که از جمله باید به پد لمسی با سنسور اثرانگشت، یک پورت تاندربولت و باتری بزرگ اشاره کرد.

۳۲۵۱۶-۳۱۳۵۷abc

در سال آینده شاهد عرضه گرم در سه مدل ۱۳٫۳، ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی خواهیم بود. مدل رده‌پایه به باتری ۳۴٫۶۱ وات ساعتی، مدل میانی به باتری ۵۲٫۰۶ وات ساعتی و مدل نهایی به باتری ۶۰ وات ساعتی مجهز شده تا نسبت به ساختار خود از باتری مناسب بهره برده باشند.

۳۲۵۱۶-۹۴۵fa9be_500_357

در بخش مشخصات ال‌جی از پردازنده نسل‌هفتمی کبی‌لیک Core i5 یا Core i7 اینتل، صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی و حافظه اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایتی بهره خواهد گرفت. برای کسب جزئیات کافی حداقل باید تا نمایشگاه CES 2017 به انتظار نشست.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32516/2017-lg-gram-to-feature-slimmer-design-and-new-features/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH