حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۷ هنوز سهم قابل توجهی از دستگاه های فعال را دارد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اسمارت‌فون

گلکسی نوت ۷ مدت زیادی است که دیگر به بازار ارایه نمی شود، آن موجودی که در بازار بود نیز با اطلاع رسانی گسترده و مشخص در رسانه های عمومی جمع آوری شد، برای آن تعداد که گویی خبر به گوش آن ها نرسیده بود، به روزرسانی محدودکننده درصد شارژ باتری تا ۶۰٪ نیز اعمال شد تا متوجه تغییرات بشوند، حتی پس از آن شاهد قطع ارتباط مخابراتی دستگاه با شبکه های مخابراتی بودیم اما گویا هنوز افرادی هستند که دل از گلکسی نوت ۷ خود نمی کنند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

samsung-galaxy-note-7-live-sg-43-1280x720-1-980x420

گلکسی نوت ۷ فروش بسیار خوبی را تجربه کرد که اگر چنین اتفاقی برای آن نمی افناد مسلما رکوردشکنی خوبی را در خانواده گلکسی نوت شاهد می بودیم. حال هر چه که بود، گلکسی نوت ۷ ایراد در بخش طراحی باتری داشت، سامسونگ یا باید بدنه دستگاه را کمی بزرگتر طراحی می کرد یا باتری را کمی کم حجم تر. البته جاه طلبی آن ها برای استفاده از فناوری های نوین قابل تحسین است ولی ریسک کردن لزوما به معنی برنده شده نیست.

در یک بررسی جالب از سهم پرچمداران جدید ارایه شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ از دستگاه های فعال در بازار، می بینیم که گلکسی نوت ۷ هنوز سهم قابل توجهی از بازار را دارد و حتی از برخی دستگاه ها که رسما به فروش می رسند و ایرادی در ارایه آن ها نیست نیز کاربر فعال بیشتری دارد! شاید باور نکنید اما اجازه بدهید نمودار زیر را با هم ببینیم:

note-7-usage-980x506

همانطور که می بینید سهم گلکسی نوت ۷ های فعال حتی از الجی وی ۲۰، وان پلاس ۳ تی و اچ تی سی ۱۰ اوو‌ (HTC 10 Evo) نیز بیشتر است. در یک نگاه کلی به نمودار می توانید ببینید که این دستگاه چه میزان طرفدار و فروش خوبی را تجربه کرده است. برای مثال موتو زد موتورولا نیز که دستگاه خوبی است اما با یک شیب خیلی ملایم رشد کرده است و حتی در آخر این نمودار تازه به گلکسی نوت ۷ رسیده است!

در این که گلکسی نوت ۷ دستگاه بسیار خوبی بود هیچ شکی نیست، اولین عضو از خانواده گلکسی نوت که ضد آب بود، نمایشگر دولبه خمیده داشت، اسکنر عینبیه چشم را برای اولین به محصولات سامسونگ آورده بود و یکی از پیشروهای بازار در این زمینه بود، قلم تا تشخیص حساسیت ۴۰۹۶ سطح پیشرفت کرده بود و البته دوربین های عالی گلکسی اس ۷ نیز روی آن به کار رفته بود. این ها هر کدام به تنهایی یک دلیل برای خرید به شمار می روند اما متاسفانه سامسونگ به واقع بدشانسی آورد. این نمودار به ما یادآوری می کند که گلکسی نوت ۷ دستگاه بسیار محبوبی بوده و هست که حتی پس از اعمال به روزرسانی های محدودکننده یاد شده اما هنوز کاربران دست از آن نمی شورند.

از گلکسی نوت ۷ که بگذریم عملکرد بسیار خود اکسپریا ایکس زد نسبت به دستگاه های پر سر و صدایی مثل پیکسل و پیکسل ایکس ال نیز کاملا قابل توجه است! نظر شما درباره عملکرد این دستگاه ها در جذب کاربر چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-7-topped-newer-Android-releases-in-usage-even-after-being-pulled-off-the-market_id89206″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خوب معلومه اینا همشون قاچاق خریدن به کجا تحویل بدن
به گوشی قاچاق خدمات نمیدن نمایندگیها اینا رو تحویل نمیگیرن طرف تو پاش رفته دیگه چکار کنه
فعلا خبری از ترکیدن نشده چند روزیه

Mohammad

دوست عزیز اینا ک هنوز نوت ۷ دارن ک ایرانی نیستن خیلیا خارجی هستن و تو خارج همه ب قانون احترام میزارن و فرهنگ دارن و دلیل نمیشه بگی قاچاقه چون خارج جمس اصلاااااا قاچاق نیست.این جور ادما ک معلومه خیلی عاشق برند سامسونگ و سری نوت هستن و حاظر نیستن دل بکنن یکیش خودم ک عاشق سری s هستم.اصلا شما اگر هم گوشیو قاچاقی بخری نمایندگی تحویل میگیره چون نمایندگی خسارتی نمیبینه خسارت اصلی سامسونگ میبینه چون سامسونگ پول رو ب نمایندگی پرداخت میکنه.گوشی چ قاچاق باشه چ نباشه از کمپانی در اومده و بزرودی هم ب همون جا برمیگرده

Quality

ایول فکر نمیکردم XZ انقدر موفق بوده باشه فقط آقای عطایی این آمار مربوط به کل دنیاست یا منطقه خاصیه؟

siavash-t

آره. من هم عضو یه گروه تلگرام خارجی هستم که چند تا عضوش نوت ۷ دارند. ولی هنوز نرفتند پس بدهند. اگر درست یادم باشه یکیشون هم از t-mobile گرفته بود. آقا مصطفی اونجا اصلا قاچاق معنی نمی ده، حداقل نه در مورد موبایل. چون اونجا گارانتی به معنای واقعی به مشتریان ارائه میشه.

siavash-t

بررسی برای چیه؟

Sasi

دم سونی گرم
من با گوشیش کار کردم همه چی تمومه، تنها ایرادی که من گرفتم یکم لبه هاش آزار دهنده است

MOAZEZ

کم کم کاربران سامسونگ دارن میفهمن بهترین برند اندرویدی سونیه و برای همین بیشترین سهم نوت۷رو xzگرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)