حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژکتور سینمایی ProBeam ال جی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

این روزها تلویزیون‌های بزرگ طرفداران بسیاری دارند و بسیاری از افراد تمایل داشته تا فیلم یا سریالی را روی نمایشگر بزرگ تماشا کنند. حال به تازگی ال‌جی با معرفی پروژکتور سینمایی ProBeam کار را برای علاقمندان به صفحه‌نمایش بزرگ آسان کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این پروژکتور جانشینی برای مدل قبلی ProBeam بوده و قرار است در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآید. ال‌جی با استفاده از موتور لیزری پیشرفته توانایی روشنایی ۲۰۰۰ لومنی را به آن بخشیده تا عملکرد بالایی در پخش محتوا روی پرده داشته باشد.

به گفته کمپانی کره‌ای، ProBeam می‌تواند کیفیت تصویر FHD نمایش دهد و تصاویر بسیار کیفیت بالایی دارد. پروژکتور با قابلیت همگام سازی صدا همراه بوده و می‌تواند به اسپیکرهای بلوتوثی متصل شده و کیفیت صوتی بالایی ارائه دهد.

با فناوری Miracast ، دستگاه‌های‌هوشمند می‌توانند به این پروژکتور متصل شده و محتوا آنها را روی پرده به نمایش درآورد. ProBeam تنها ۲٫۱ کیلوگرم وزن داشته و سبک وزن است، بنابراین می‌توان به آسانی آن را جابجا کرد.

متاسفانه اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه این پروژکتور نشد و احتمالا در نمایشگاه CES 2017 اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/lg-probeam-home-cinema-projector/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH