حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Dropbox جدید و چند قابلیت ویژه..!

سرویس معروف و محبوب ذخیره سازی ابری Dropbox، اپلیکیشن مربوط به آیفون و آیپد خود را با سه ویژگی جدید در اپ استور، مورد نوسازی قرار داد که عبارتند از: تغییر نام تصاویر، پوشه‌های آفلاین و موقعیت ذخیره سازی اخیر.

همچنین این شرکت اظهار داشت به لطف چندین سرور پروکسی تازه راه اندازی شده در سراسر جهان قادر خواهد بود تا از طریق زیر سازی‌های انجام شده، با سرعت بیشتری به همگام سازی بپردازد. از جمله شتاب دهنده‌های این سرورها می توان به شتاب دهنده‌های موجود در کالیفرنیا، تگزاس، ویرجینیا، نیویورک، واشنگتن، انگلستان، هلند، آلمان، ژاپن، سنگاپور و هنگ کنگ اشاره کرد.

تا پیش از این، به واسطه Dropbox ارائه شده برای iOS، دستگاه قادر بود تا از فایل‌های تکی دانلود شده که نیازی به اتصال به اینترنت نداشتند پشتیبانی کند؛ این در حالی است که در برنامه جدید، شما می توانید به تمام پوشه‌های موجود در دستگاه به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت دسترسی کامل داشته باشید.

برای این کار لازم است فقط نشانگر رو به پایین کنار لیست فایل‌های خود را برای دسترسی به امکانات به سمت پایین کشیده، سپس موقعیت (دسترسی آفلاین) را به وسیله یک حرکت اسلاید (کشویی) روشن نمایید. به وسیله قرار دادن این مزیت در حالت روشن، پس از این می توانید به تمام پوشه‌های موجود در دستگاه خود به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید. Dropbox در ادامه افزود، پوشه‌های آفلاین از حافظه دستگاه به تدریج و در طی چند روز آینده برای هر کاربر، جمع آوری خواهد شد.

Dropbox در حال حاضر به شما لیستی از موقعیت‌های پیشین ذخیره سازی در روند آپلود را ارائه می دهد که به وسیله آن به شما اجازه تغیر نام تعداد زیادی از تصاویر به صورت دستی و در هنگامی که مشغول آپلود کردن آن‌ها هستید را، خواهد داد. نسخه‌های دسکتاپ آینده Dropbox دارای قابلیت‌های بی‌نظیری شامل پاسخگویی بهتر و عملکرد سریع تر در پردازش و همگام سازی نسبت به دیگر برنامه‌ها را خواهد داشت. Dropbox تنها تا تاریخ ۲۱ نوامبر به پشتیبانی خود از اینترنت اکسپلورر ۹ مایکروسافت ادامه داد؛ با تغییر در روند صنعت، بسیاری از دیگر شرکت‌های بزرگ ابراز نارضایتی خود را نسبت به پشتیبانی Dropbox از اینترنت اکسپلورر ۹ اعلام کردند.

Dropbox برای iOS، متاسفانه هنوز هم ویرایش در محل iOS را پشتیبانی نمی کند که جای بسی تاسف خواهد داشت. زیرا اساساً لازم است که شما یک کپی جدید از سندی که نیاز به ویرایش دارد را درون نرم افزار Dropbox داخل موبایل خود، به همراه داشته باشید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/12/15/dropbox-for-ios-gains-bulk-renaming-of-photos-offline-folders-recent-save-locations/”]idownloadblog[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی