حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو و عرضه تلفن های هوشمند پروژه تانگویی بیشتر در سال ۲۰۱۷

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

شرکت لنوو را باید نخستین تولیدکننده تلفن‌هوشمند پروژه‌تانگویی دانست که سال جاری با معرفی فب۲پرو توانست موردتوجه همگان قرار گیرد. حال به نظر می‌رسد شرکت موردبحث برنامه بزرگی برای سال ۲۰۱۷ دارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی Jeff Merideth مدیر بخش اندروید و کروم شرکت لنوو تایید کرد که سال ۲۰۱۷ کمپانی موردبحث تلفن‌های‌هوشمند پروژه تانگویی بیشتر عرضه می‌کند. برخلاف سال ۲۰۱۶، سال آینده برای لنوو یک سال دشواری خواهد بود زیرا رقبا برنامه‌های بزرگی برای این سال تدارک دیدند و کمپانی چینی نیز باید در برابر این محصولات، دستگاه‌های قابل‌توجهی معرفی کند.

اخیرا نیز ایسوس تایید کرد در سال ۲۰۱۷ گوشی‌هوشمند پروژه‌تانگویی معرفی می‌کند، بنابراین لنوو تنها کمپانی نخواهد بود. انتظار می‌رود شرکت‌های مورداشاره در جریان CES 2017 ماه ژانویه چند محصولی در این زمینه رونمایی کنند تا مشخص شود کدامیک خواهند توانست پیروز این میدان باشند.

اطلاعات بیشتری از محصولات تانگویی لنوو دردست نیست تا به آنها پرداخت و تنها می‌توان با انتظار اطلاعاتی کسب کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32378/lenovo-to-release-more-tango-ready-phones-in-2017/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH