حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوشمند مدیریت کنید: معرفی بهترین فایل منیجرهای آیفون و آیپد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، سیستم عامل

امروز در ترنجی با شما هستیم تا برترین فایل منیجرهای آیفون را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم. فایل منیجرها یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن هایی هستند که وجود آن‌ها در هر گوشی امری ضروری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همه ما میدانیم مدیریت فایل ها و بررسی اسناد مختلف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مکانیزم سازمان‌یافته‌ای است. قطعاً انجام امور مدیریتی به‌صورت دستی کاری بسیار دشوار و خارج از حوصله ما است از این تصمیم گرفتیم تا بهترین فایل منیجرهایی که می‌توانید از آن‌ها در مدیریت فایل ها و اسناد موجود در گوشی خود بهره ببرید را معرفی کنیم. اپلیکیشن هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت در نوع خود بی‌نظیر هستند چراکه تجربه چندین ساله کاربران از بسیار از برنامه‌های زیر سبب شده تا با اطمینان نام اپلیکیشن های خاصی را در این لیست قرار دهیم.

معرفی بهترین فایل منیجرهای آیفون

۱- File Manager

فایل منیجرهای آیفون

اپلیکیشن File Manager که نامی بلندآوازه در بین سایر برنامه‌های مدیریت فایل دارد می‌تواند شما را در مدیریت هوشمند اسناد و فایل ها یاری دهد. این اپلیکیشن را می‌توان یک درایو USB مجازی خواند چراکه به لطف انعطاف‌پذیری این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود تا به‌سرعت فایل های خود را بین Mac، PC و گوشی اپلی خود انتقال دهید. از File Manager می‌توان به‌عنوان یک اپلیکیشن چندکاره و تمام‌عیار یادکرد. پی‌دی‌اف خوان یکپارچه به همراه موزیک پلیری قدرتمند به شما اجازه خواندن هر فایل و گوش دادن به انواع فرمت‌های موزیک را می‌دهد. علاوه بر امکانات بالا، این اپلیکیشن از سرویس‌های Microsoft Office،Powerpoint و Excel نیز پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که گفته شد اپلیکیشن File Manager یکی از قدرتمندترین ابزارهای دسته‌بندی و مدیریت فایل ها است. پشتیبانی این برنامه از سرویس‌های ابری مانند Dropbox و OneDrive سبب شده تا کاربران به‌راحتی فایل های خود را در این‌گونه سرویس‌ها ذخیره کنند. از دیگر قابلیت‌های کاربردی و مهم این اپلیکیشن می‌توان به امکان قرار دادن پسورد برای فایل های مهم اشاره نمود.

قیمت: رایگان!

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/in/app/file-manager-free/id479295290?mt=8″]دانلود File Manager[/button]


۲- File n Folders

فایل منیجرهای آیفون

اپلیکیشن File n Folders  را می‌توان با اطمینان یکی از برترین اپلیکیشن ها در زمینه انتقال انواع فایل، عکس‌ها و ویدیوها، پوشه‌ها و اسناد بین آیفون و کامپیوتر شخصی دانست. کاربران با بهره‌گیری از File n Folders قادر خواند بود تا به‌سادگی هر چه تمام‌تر عکس‌ها و فیلم‌های خود را بین PC، MAC و آیفون خود آپلود کنند. این برنامه به شما اجازه باز کردن و مشاهده انواع فایل ها ازجمله MS Office ،PDF ،Text ،HTML ،Zips و… را می‌دهد. همچنین می‌توانید توسط این اپلیکیشن اسلاید شو برای تصاویر خود، ساخته و از بین موزیک‌های موردعلاقه، لیست پخشی خلق کنید.

توجه داشته باشید که قیمت اپلیکیشن File n Folders رایگان است اما بعد دانلود کردن آن و انتقال ۱۱ فایل بین گوشی و کامپیوتر باید برای انجام انتقال‌های بیشتر مبلغ ۱٫۹۹ دلار را بپردازید تا برنامه به‌صورت کامل برای شما خریداری گردد.

قیمت: رایگان!

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/files-n-folders-manage-transfer/id416409502?mt=8″]دانلود File n Folders[/button]


۳- Documents 5

فایل منیجرهای آیفون

Documents 5 را می‌توان به‌عنوان یک اپلیکیشن مالتی تسکینگ و چندکاره معرفی کرد. کاربران این اپلیکیشن قادر خواهند بود تا فایل های متنی خود را ویرایش کرده، انواع فایل های PDF را خوانده و بین اسناد جستجویی هوشمند داشته باشند. Documents 5 به لطف بهره‌گیری از یک مرورگر قدرتمند به کاربران اجازه وبگردی و ذخیره صفحات وب را می‌دهد. همچنین شما می‌توانید با بهره‌گیری از مرورگر فوق‌العاده این اپلیکیشن فایل های موردنظر خود در سطح اینترنت را بر روی گوشی دانلود کنید! امکان قرار دادن رمز عبور برای فایل ها و همچنین پشتیبانی از سرویس‌های iCloud و Dropbox این اپلیکیشن را به یکی آر فایل منیجرهای آیفون مبدل می‌کند.

قیمت: رایگان!

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/US/app/id364901807?mt=8″]دانلود Documents 5[/button]


۴- FileApp

 فایل منیجرهای آیفون

برنامه FileApp یکی از مؤثرترین فایل منیجرهای آیفون است که به شما اجازه خواندن محتویات چندرسانه‌ای را می‌دهد. FileApp همانند قابلیت Windows Explorer و Finder در سیستم‌عامل مک به کاربران امکان ذخیره‌سازی انواع فایل ها را بر روی گوشی می‌دهد. ویرایشگر قدرتمند اپلیکیشن FileApp کاربران را قادر می‌سازد تا پس از ویرایش تصاویر موردعلاقه خود، آن‌ها را به‌سرعت در توییتر یا فیس‌بوک به اشتراک‌گذارند. این اپلیکیشن به‌منظور ارتقا سطح امنیت فایل ها امکان رمزگذاری بر روی آن‌ها را فراهم کرده است. علاوه بر آن کاربران قادر خواند بود تا هنگام انتقال فایل ها به‌صورت بی‌سیم (wireless) کدی امنیتی را برای شخص دریافت‌کننده در نظر بگیرند تا تنها شخص موردنظر توانایی دریافت فایل را داشته باشد.

قیمت: ۰٫۹۹$

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/fileapp-file-manager-document/id297804694?mt=8″]دانلود FileApp[/button]


۵- Files Pro

فایل منیجرهای آیفون

اپلیکیشن Files Pro بی‌شک یک ابزار قدرتمند و در عین حال امن و کاربر پسند است. ادغام این اپلیکیشن با سرویس‌های آنلاینی همچون Google Drive ،Dropbox و OneDrive سبب شده تا کاربران اجازه دسترسی به فایل های خود از طریق این سرویس‌های ذخیره‌سازی را داشته باشند. مرورگر بی‌نظیر Files Pro به شما امکان دانلود هرگونه فایل از اینترنت بر روی گوشی را می‌دهد. همچنین می‌توانید با داشتن رمز عبور فایل های خود، از راه دور و در حالت ریموت کنترل به اسناد و پوشه‌ها دسترسی داشته باشید.

Files Pro به شما امکان جا به جایی پوشه‌ها، تغییر نام و همچنین حذف آن‌ها را می‌دهد. از دیگر امکانات جالب‌توجه این اپلیکیشن می‌تواند به قابلیت ایجاد و ویرایش اسلاید شو های تصاویر اشاره نمود.

قیمت: ۴٫۹۹$

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/files-pro-document-pdf-reader/id285578660?mt=8″]دانلود Files Pro[/button]


۶- FileMaster

فایل منیجرهای آیفون

به‌غیراز امکان مدیریت یکپارچه اسناد و فایل ها، اپلیکیشن FileMaster به شما اجازه خواهد داد تا از رمزهای عبور خود در برابر فراموشی محافظت کنید. علاوه بر امکانات فوق‌العاده زیاد این اپلیکیشن، کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند از رمزهای عبور با سطوح امنیتی مختلف بهره ببرند. همچنین شما می‌توانید در جهت افزایش سطح امنیت فایل ها و اسناد خود آن‌ها را از دید عموم مخفی نگه‌دارید.

قیمت: رایگان!

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/filemaster-file-manager-privacy/id582219355?mt=8″]دانلود FileMaster[/button]


۷- iExplorer

فایل منیجرهای آیفون

اپلیکیشن iExplorer به‌عنوان یک کتاب‌خوان عالی، دستگاه پخش چندرسانه‌ای و یک دستیار کاری بسیار خوب است. کاربران با بهره‌گیری از امکانات سرشار این برنامه می‌توانند فایل های خود را از طریق بلوتوث بین دستگاه‌هایی که با آیفون سازگار هستند منتقل کنند. همچنین انتقال فایل ها از گوشی به مک به‌وسیله کابل صورت خواهد گرفت.  یکی از ویژگی‌های جالب و منحصربه‌فرد این اپلیکیشن امکان تماشای عکس‌ها و ویدیوها بدون ذخیره کردن آن‌ها بر روی گوشی است. اگر شما فایل تصویری خاصی بر روی یکی از سرویس‌های ذخیره‌سازی مجازی دارد، می‌توانید به‌سادگی و با بهره‌گیری از iExplorer به تماشای آن‌ها بپردازید.

قیمت: ۴٫۹۹$

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/iexplorer/id307733225?mt=8″]دانلود iExplorer[/button]


۸- iFiles

فایل منیجرهای آیفون

اپلیکیشن iFiles به‌عنوان یک دستیار همه‌کاره به یکی از برترین فایل منیجرهای آیفون مبدل شده است. شما از طریق این برنامه می‌توانید به‌سادگی نکات موردنظر خود درباره هر اپلیکیشن را به‌صورت صدا و ویس ذخیره کنید. یکی از قابلیت‌های جالب iFiles امکان تغییر رنگ و آیکون فایل ها است. همچنین شما با بهره‌گیری از این برنامه می‌توانید به‌سادگی فایل های PDF خود را بازکرده و از سرویس‌های آنلاینی همچون Dropbox بهره ببرید.

قیمت: ۰٫۹۹$

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/US/app/id336683524?mt=8″]دانلود iFiles[/button]


۹- iStorage 2HD

فایل منیجرهای آیفون

مشاهده انواع فایل ها، سندها و ویرایشگر کدها از کوچک‌ترین قابلیت‌های iStorage 2HD محسوب می‌شوند. این برنامه علاوه بر امکان بازگشایی فایل های محافظت‌شده از جمله PDF ،ZIP و Rar می‌تواند یک انتقال‌دهنده بسیار عالی فایل ها باشد. مرورگر قدرتمند این اپلیکیشن به کاربران علاوه بر امکان مرور صفحات وب، امکان ذخیره‌سازی مستقیم انواع فایل ها از اینترنت را می‌دهد.

قیمت: ۴٫۹۹$

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/istorage-2-hd-for-ftp-webdav/id379870459?mt=8″]دانلود iStorage 2HD[/button]


۱۰- Files United

فایل منیجرهای آیفون

اپلیکیشن Files United خلق‌شده تا تجربه بهتری از مدیریت محتوای دیجیتالی را برای کاربران به ارمغان آورد. از قابلیت‌های کوچک این اپلیکیشن می‌توان به امکان کپی و انتقال سندها، افزودن فایل ها به لیست علاقه‌مندی، حفاظت از رمزهای عبور و انتقال و اشتراک‌گذاری فایل ها اشاره نمود. اگر شما از کاربران ویندوز هستید می‌توانید با بهره‌گیری از پروتکل SMB به داده‌های خود در گوشی دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از drag و drop (کشیدن و رها کردن) می‌توانید فایل های خود، بین گوشی و مک را جا به جا کنید. Files United با پشتیبانی از سرویس ابری مانند Dropbox توانسته تا به یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای آیفون مبدل شود.

قیمت: ۴٫۹۹$

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/files-united-file-browser/id731389185?mt=8″]دانلود Files United[/button]


نظر شما در مورد اپلیکیشن ها بالا و فایل منیجرهای آیفون چیست؟ آیا تا به حال از آن‌ها برای مدیریت فایل های خود بهره برده‌اید؟ تجربه‌های ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.igeeksblog.com/best-iphone-file-manager-apps/”]igeeksblog[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید