حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در ۱۲ دسامبر اتومبیل یا دوچرخه الکتریکی معرفی می کند؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

برند Mi شیائومی شامل محصولات مختلفی از این کمپانی می‌شود و حال به نظر می‌رسد شرکت چینی قصد داشته با معرفی دوچرخه یا اتومبیل الکتریکی لیست محصولات آن را تکمیل‌تر از گذشته کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به‌تازگی تصویر تیزری منتشر شد که جای تایر وسیله نقلیه‌ای را نشان می‌دهد و به برگزاری رویدادی در ۱۲ دسامبر سال جاری اشاره دارد. در روی تصویر ترمز ضد قفل E-ABS نیز ذکر شده و احتمالا با یک اتومبیل الکتریکی رو به رو خواهیم بود.

البته محصولات حمل و نقل شیائومی تحت برند MIJIA  قرار می‌گیرند و طی رویداد ۱۲ ژوئن سال جاری کمپانی موردبحث دوچرخه الکتریکی QiCycle را معرفی کرد که محصولی تاشو با بدنه مقاوم در برابر آب شناخته می‌شد.

xiaomi-mijia-dec-12-invite

سال گذشته لی جون، مدیرعامل وقت شیائومی بیان داشت که طی سه تا پنج سال آینده خبری از ساخت اتومبیل برقی نخواهد بود. بنابراین مشخص نیست شیائومی چه برنامه‌ای برای اتومبیل یا وسیله‌نقلیه الکتریکی خود دارد.

پیش از این شرکت چینی لیکو برنامه اتومبیل الکتریکی را شرح داد و حتی خودرو الکتریکی معرفی نمود. با این حال جهت کسب جزئیات کافی حداقل باید تا ۱۲ دسامبر منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/206090/xiaomi-schedules-an-event-on-december-12-new-mi-electric-car-or-bike-expected.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH