حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه آیفون‌ ۷ اس و ۷ اس پلاس به رنگ قرمز و چیپست A11

گویا اپل تصمیم دارد که در سال ۲۰۱۷ با عرضه آیفون به رنگ جدید نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند چون این انتظار هست تا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به رنگ قرمز روشن وارد بازار شوند.

با این حال، نسل بعدی گوشی‌‌های آیفون همچنان به رنگ‌های مشکی، جت بلک، نقره‌ای، طلایی و رز گلد ارایه خواهند شد.

همچنین اپل در ساخت آیفون‌های ۲۰۱۷ از همان طراحی با آلومینیوم که در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به کار برده بهره خواهد گرفت. این موضوع در تضاد با همه گزارش‌های قبلی است که جملگی می‌گفتند که اپل در دهمین سالگرد تولد آیفون در سال ۲۰۱۷ تغییرات بنیادی در آیفون‌ها به وجود خواهد آورد که یکی از آنها استفاده از صفحه نمایش OLED خمیده است.

همچنین در گزارشی که سایت ژاپنی Mac Otakara منتشر کرده گفته شده که اگرچه تغییر عمده دیگری در کار نخواهد بود اما از قرار اپل در نظر دارد تا آیفون آینده را با چیپست به مراتب قدرتمندتر A11 عرضه کند.

پیشتر گزارش شده بود که آیفون‌های سال ۲۰۱۷ مجهز به صفحه نمایش پنج اینچی خواهند بود در حالی که در آیفون ۸ پلاس صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی به کار خواهد رفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/206064/apple-iphone-7s-iphone-7s-plus-said-to-come-with-a11-chip-red-color-option.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار