حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر گوشی هوشمند مفهومی جدید معرفی می‌کند

با نگاهی به گوشی‌های هوشمند بزرگ سال ۲۰۱۶ مانند گلکسی اس ۷، گوگل پیکسل و نظایر اینها می‌توان دریافت که سازندگان تلفن همراه در سال جاری کاملا دست به عصا و محتاط حرکت کرده‌اند.

در حالی که از خیل گوشی‌های ساخته شده تنها سه گوشی به معنای واقعی کلمه خوب ساخته شده‌اند و پول دادن بابت خرید آنها ارزشش را دارد، گوشی هیجان‌انگیز دیگری که چنگی به دل بزند دیده نمی‌شود. قابلیت‌های گلکسی اس ۷ در مقایسه با اس ۶ به لحاظ طراحی پالایش بیشتری شده است و آیفون ۷ با دکمه هوم کاملا جدید به بازار آمده است و گوگل پیکسل نیز بهترین تجربه اندرویدی تا به امروز است. همه این گوشی‌ها برجسته‌اند ولی از هر نظر که نگاه می‌کنی می‌بینی که انقلابی به راه نینداخته‌اند.

‌اکنون اعلام شده است که گوشی برند آنر ساخت هوواوی آماده است تا گوشی هوشمند جدیدی در چهارشنبه هفتم دسامبر ۲۰۱۶ معرفی کند و می‌خواهد ثابت کند که هیجان‌انگیزترین نوعی تلفن همراهی است که می‌توان در طول سال جاری سراغ گرفت. آنر به طور رسمی بیان نکرده است که گوشی جدید واجد چه قابلیت‌هایی است ولی از سیل عظیم شایعه‌هایی که درباره مختصات و مشخصات فنی آن در دست است می‌توان حدس زد که درصدد ساخت نوعی گوشی است که در نوع خود بی‌نظیر باشد.

انتظار این است که گوشی مورد اشاره ما از نوع تلفن مفهومی باشد (شبیه به گوشی می میکس بدون حاشیه و لبه شیائومی) با یک ویژگی برجسته که عبارت از سیستم ماژولار است. براساس اعلام سایت گیزموچاینا، آنری که قرار است از راه برسد مجهز به قابلیت‌های معمولی گوشی‌های هوشمند معمولی مانند دوربین، بلندگو و از این قبیل تجهیزات نیست.

honor-8-review-001-end

در ابتدا ممکن است این خبر به مزاج کاربر خوش نیاید اما آنر به کرات اعلام کرده که در حال برنامه‌ریزی برای ارایه مولفه‌های متفاوت و متعدد در گوشی هوشمند خود است و بنا دارد تلفن همراهی به دست مشتری برساند که می‌تواند تجهیزات آن را مانند لوازم جانبی خریداری کند. این طرح دقیقا شبیه به همان چیزی است که بنا بود از دل آن گوشی «پروژه آرا» خارج شود اما مسکوت ماند. بنابراین فکر اولیه برای عرضه تلفن همراه ماژولار ای بسا فکر بکر مرده‌ای باشد!‍

افزون بر تجهیزاتی که کاربر می‌تواند برای گوشی جدید آنر خریداری کند، دیگر منابع خبری ادعا می‌کنند که این گوشی مانند سامسونگ دارای صفحه نمایش خمیده است و شارژر سریعی دارد که خود هوواوی آن را طراحی کرده است. در روش جدید شارژ سریع ابداعی هوواوی انتظار این است که تلفن همراه آنر در مدت زمان پنج دقیقه ۵۰ درصد شارژ تحویل کاربر دهد و اگر این ادعا درست از آب درآید، شاهد سریع‌ترین شارژ تلفن همراه خواهیم بود.

چنان چه از دل همه این شایعات آنر بتواند تاثیرگذارترین گوشی تلفن همراه را به دست کاربران برساند، می‌توانیم ادعا کنیم که یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ در برابر دیدگان ما قد علم کرده است. برند آنر از زمان عرضه آنر ۵ ایکس که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد به دنبال تثبیت حضور خود در ایالات متحده آمریکا است ولی با وجود حجم عظیم فن‌آوری‌های آنلاین، ممکن است که به محدود کردن فروش تلفن‌های خود در مام میهن یعنی چین بسنده کند.

با این همه، از آن جا که قرار است تا بیانیه‌های بیشتری درباره این گوشی منتشر شود به نظر نمی‌رسد که انتظاری طولانی پیش رو داشته باشیم تا دریابیم که تحفه جدید آنر/هووای مزین به چه جزییاتی است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/A-new-concept-smartphone-from-Honor-will-be-announced-on-December-7_id88716″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed

یعنی گوشی موتو زد فورد گوشی هیجان انگیزی نیست و ارزش پول دادن نداره؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار