حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا ال‌جی G6 علاوه بر ضد آب بودن از شارژ بی‌سیم نیز بهره خواهد برد؟

پرچم‌دار بعدی ال‌جی G6 خواهد بود، این مورد کاملاً واضح به نظر می‌رسد اما مشخص نیست که این محصول چه ویژگی‌های خواهد داشت. بر اساس گزارشی که امروز از کره جنوبی به دست ما رسیده G6 ضد آب خواهد بود؛ یکی از مدیران اجرایی شرکت ال‌جی اعلام کرده که تقاضا برای محصولی ضد آب در کشور ژاپن بسیار بالاست چون رطوبت هوا در این کشور بسیار بالاست.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

ضد آب بودن پرچم‌دار ال‌جی یعنی پایانی بر باتری‌های قابل تعویض و همچنین قابلیت ماژولار بودن نیز از این گوشی حذف خواهد شد. نکته جالب توجه دیگر این است که شرکت ال‌جی به‌منظور ضدآب کردن پرچم‌دار خود از روش و چسب گران‌قیمت‌تری استفاده خواهد کرد، برخلاف مواد ارزان‌تری که سامسونگ در محصولات خود از آن بهره می‌برد. این روزها سه شرکت ۳M، هیتاچی و هنکل در حال رقابت برای به دست آوردن قرارداد تولید این چسب‌ها با شرکت ال‌جی هستند.

در گزارش امروز آمده که علاوه بر ضدآب بودن امکان شارژ بی‌سیم و همچنین سیستم پرداخت موبایلی LG Pay نیز به این محصول اضافه خواهند شد. همان‌طور که پیش‌تر مشخص شده بود این سیستم پرداختی برای رقابت با پرداخت موبایلی شرکت سامسونگ توسعه داده شده و از تکنولوژی MST نیز بهره خواهد برد؛ این تکنولوژی امکان پرداخت در ۹۰ درصد از فروشگاه‌هایی که از سیستم‌های پرداخت موبایلی پشتیبانی می‌کنند را برای این محصول فراهم خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Waterproof-LG-G6-to-include-wireless-charging_id88652″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش