حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی (Galaxy A7 (2017 و تمامی اطلاعاتی که باید از آن بدانیم

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، گجت‌های داغ

امروزه گوشی های میان رده یا Mid-Range معمولا با قیمت های بسیار خوبی که دارند امکانات و ویژگی های بیشتری را نسبت به پولی که پرداخت می کنید در اختیار شما می گذارد .

تا چند سال اخیر گوشی هایی با بدنه پلاستیک ، دوربین هایی با کیفیت معمولی ، نبود امکانات مختلف و . . . تعابیری از گوشی های میان رده بود اما امروزه تعریف کاربران از گوشی های میان رده بسیار فرق کرده است و این گوشی ها در نوع خودشان حرف هایی برای گفتن دارند . کمپانی های شیائومی ، سامسونگ ، سونی ، هواوی و همینطور برند های دیگری هستند که اهمیت بسیاری به این دسته از کاربران می دهند و گوشی های بسیار با کیفیت و با کارایی بالایی را برای طرفداران خود تولید می کنند تا بتوانند رضایت آنها را جلب کنند . یکی از مشهورترین برند هایی که در زمینه عرضه گوشی های هوشمند بسیار تجربه دارد و کاملا حرفه ای عمل کرده است کمپانی سامسونگ است که سالیان سال است با گوشی های میان رده خود طیف زیادی از کاربران را به سمت گوشی های Mid-Range خود کشانده است . خانواده Galaxy A سامسونگ تا کنون بهترین گوشی ها را در حال حاظر در بازار گوشی های هوشمند عرضه کرده است و همینطور چندی پیش نیز در خبر هر آنچه باید درباره سامسونگ (Galaxy A5 (2017 بدانیم مشاهده کردیم که یکی از گوشی هایی که قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود گوشی (Galaxy A5 (2017 است که اطلاعات لو رفته این گوشی را در خبر ذکر شده بررسی کردیم و در آخر باید گفت که یکی دیگر از گوشی های موفق این خانواده گلکسی A7 است که این کمپانی در سال ۲۰۱۷ تصمیم به عرضه نسخه جدید آن گرفته است ، در ادامه مطلب با بررسی اطلاعات لو رفته از نسخه جدید این گوشی همراه ما باشید .

مشخصات فنی لو رفته از گوشی (Galaxy A7 (2017 :

کمپانی سامسونگ برای صفحه نمایش نسل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 خود از یک پنل ۵٫۷ اینچی استفاده کرده است که از نوع Super AMOLED می باشد و کیفیت Full HD را به نمایش می گذارد و برای دوربین ثانویه گوشی (Galaxy A7 (2017 از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است که برای برقراری تماس های ویدئویی و همچنین عکس های سلفی بسیار ایده آل است . دومین دوربین این گوشی هوشمند که تکمیل کننده دوربین های (Galaxy A7 (2017 است به یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است که برای دوربین اصلی مورد استفاده قرار می گیرد . این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و برای بخش حافظه RAM و حافظه داخلی به ترتیب از ۳ گیگابایت و ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حجم پشتیبانی می کند . برای بخش پردازنده نیز از یک چیپست Exynos 7880 استفاده شده است که فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز را پردازش می کند .

امروز با تکیه بر خبریکه در سایت PhoneArena منتشر شد ، گوشی (Galaxy A7 (2017 با شماره سریال SM-A720F به صورت رسمی در FCC آمریکا نیز ثبت و دیده شد و در ادامه این خبر گفته شده است که قرار است (Galaxy A7 (2017 از گواهینامه بین المللی IP68 پشتیبانی کند تا بتواند به مدت حداکثر ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری از سطح آب در مقابل نفوذ آب و همچنین در مقابل گرد و خاک نیز مقاوم باشد . نظر شما درباره گوشی (Galaxy A7 (2017 با قیمتی در حدود ۳۶۷ دلار چیست ؟ آیا می تواند بازهم موفقیت نسل قبل را کسب کند ؟

(Galaxy A7 (2017

(Galaxy A7 (2017

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A7-2017-visits-the-FCC-receives-U.S.-certification_id88546″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........