حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی دستگاه‌هایی که به اندروید ۷٫۰ به‌روزرسانی خواهند شد را اعلام کرد

هوآوی لیست دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ را در کنار رابط کاربری بروز شده‌ی هوآوی EMUI 5.0 دریافت می‌کنند را اعلام کرد. درحالی‌که نسخه بتا از این آپدیت هم‌اکنون برای برخی کاربران گوشی‌های هوآوی عرضه شده است، اما نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل ابتدا برای گوشی‌های P9 و Mate 8 در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

در ادامه این لیست با ترنجی همراه باشید…

چند هفته بعد از این دو محصول به ترتیب نوبت به هوآوی P9 Plus، P9 Lite، Nova و Nova Plus خواهد رسید؛ حتماً تا به اینجا از اینکه دو محصول رده‌بالای هوآوی در این لیست حضور ندارند تعجب کرده‌اید. درصورتی‌که این لیست در آینده دچار تغییر نشود هوآوی P8 و Mate S دو محصولی هستند که به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ را دریافت نخواهند کرد.

هوآوی P8 که اوایل ماه آوریل سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد از چیپست پردازنده‌ی کایرن ۹۳۵ با هشت هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی به‌علاوه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد که سخت‌افزاری قدرتمند را تشکیل می‌دهند. همچنین Mate S نیز با چیپست پردازنده‌ی مشابه در اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده بود.

حالا این دو دستگاه در حالی از لیست به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ کنار گذاشته شده‌اند که بنا بر گزارش‌ها موتورولا DROID Turbo 2 با سخت‌افزاری نزدیک به این دو محصول، در لیست انتظار دریافت این آپدیت قرار دارد.

هوآوی هنوز دلیل قانع‌کننده‌ای برای این عمل به کاربران P8 و Mate S ارائه نکرده و اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید هنوز ناامید نباشید این احتمال وجود دارد که شرکت هوآوی نظر خود را دراین‌باره تغییر دهد و این دو گوشی هوشمند را به لیست آپدیت اندروید ۷٫۰ اضافه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-reveals-which-of-its-models-will-be-updated-to-Android-7.0-two-high-end-models-are-left-out_id88530″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliahmadi61

سلام
طبق پست های قبلی هواوی پی ۸ ومیت اس به اندروید ۷اپدیت میشن ولی رابط کاربری به ۵ارتقا پیدا نمیکنه

Milad.tech

واقعا تو آپدیت دادن مصیبت عظماست این هواوی
اصلا چیزی به اسم آپدیت ota نداره
میت۷ و G7 حتی اندروید ۵ رو به صورت ota نگرفتن

Aziztablo

چند وقتی بود نظرم داشت در رابطه با Huawei بهتر می شد . ولی با این پشتیبانی کند زد تو نظرم . هواوی یه ستم بزرگه .
mate s ، p8 فقط یه اپدیت به ۶ گرفتن یعنی یه اندازه Xperia z2 در حالی که z2 یک سال قبل از p8 عرضه شده . ولی p8 یک سال بعد .اینو بیخیال mate s که یه سال بیش تر نیست معرفی و عرضه شده .
?

Ali.leader

پس HONOR 8 چی میشه ؟؟؟؟

wisdom

سوال منم همینه
این هواوی کلا شیش میزنه، پرچمدار سری آنر توو لیست اندروید ۷ و EMUI 5 نیست؟؟
اون وقت توقع داره فروشی بیشتر از اپل و سامسونگ داشته باشه!!!

mohammad.h

پشتیبانی هواوی فاجعست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش