حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی لو رفته گوشی Honor 6S هواوی با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، گجت‌های داغ، هواوی

در ماه August سال ۲۰۱۴ کمپانی هواوی گوشی هوشمندی را تحت عنوان Honor 6 به صورت رسمی عرضه کرد که در زمان خود گوشی هوشمند قدرتمندی محسوب می شد .

گوشی هوشمند هواوی آنر ۶ برای بخش پردازنده خود از یک چیپست HiSilicon Kirin 920 استفاده کرد که این چیپست هشت هسته ای بوده و متشکل از چهار هسته Cortex-A15 با فرکانس پردازشی ۱٫۷ GHz و همچنین چهار هسته Cortex-A7 با فرکانس پردازشی ۱٫۳ GHz بود و در کنار این پردازنده یک چیپست Mali-T624MP4 وظیفه انجام تسک های گرافیکی را بر عهده داشت از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش ۵٫۰ اینچی با پوشش مستحکم Corning Gorilla Glass 3 اشاره کرد که کیفیت Full HD را در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین دو دوربین تشکیل دهنده این گوشی دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بود که به ترتیب برای دوربین اصلی و دوربین ثانویه این گوشی مورد استفاده قرار گرفت و در آخر برای بخش RAM و حافظه داخلی نیز به ترتیب از ۳ و ۳۲ گیگابایت حجم استفاده شد .

اما بعد از گذشت سه سال از عرضه این گوشی هوشمند ، کمپانی هواوی قصد تولید گوشی Honor 6S را گرفته است که امروز در منبع خبری ذکر شده مشخصات فنی آن به بیرون درز کرد که با ترنجی در ادامه مطلب به بررسی این مشخصات می پردازیم .

مشخصات فنی لو رفته از گوشی Honor 6S هواوی :

با تکیه بر خبریکه در سایت PhoneArena منتشر شده است ، گوشی Honor 6S قرار است قیمتی در حدود ۱۲۰ یا ۱۳۰ دلار داشته باشد که می توان متوجه شد این گوشی هوشمند در دسته بندی گوشی های میان رده یا Mid-Range قرار می گیرد . از مهمترین این مشخصات فنی باید به بخش پردازنده این گوشی هوشمند توجه کنیم که قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ عرضه شود که این چیپست همراه با پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ در سال جاری عرضه شد . در ادامه باید گفت که متاسفانه این پردازنده با تکنولوژی ساخت ۱۴nm عرضه نخواهد شد بلکه از همان روند قبلی با تکنولوژی ۲۸nm استفاده می کند که در نتیجه این عملکرد کمپانی هواوی ، شاهد بهره وری قدرتی کمتر از هشت هسته Cortex-A53 خواهیم بود . از دیگر اطلاعات لو رفته از گوشی Honor 6S نیز می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD و استفاده از باتری ۳۳۴۰ mAh اشاره کنیم و همچنین دیگر خبری از دوربین دوگانه در این نسخه نمی باشد .

نظر شما درباره عملکرد کمپانی هواوی در گوشی هوشمند Honor 6S چیست ؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_honor_6s_spotted_online-news-21962.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........