حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می میکس (Mi Mix) مشخص شد، خیلی خوب

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی

شیائومی می میکس جذاب ترین و “نو ترین” فبلتی است که تاکنون تولیدشده است، نمایشگر بدون لبه در می میکس (Mi mix) یکی از جذاب ترین مواردی است که در معرفی این دستگاه معمولا عنوان می شود. به جز آن می توان به بدنه سرامیکی زیبا، براق و مقاوم در برابر خراشیدگی آن اشاره کرد که البته حالا باید بگوییم یک نقطه قوت بزرگ دیگر نیز به آن اضافه شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری شیائومی می میکس را با هم بررسی کنیم.

mi-mix-battery

باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری می میکس همان ابتدای کار توقع را بالا می برد. اینچنین باتری بزرگی برای یک فبلت ۶٫۴ اینچی به رزلوشنی کمی بیشتر از FHD و چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ به نظر برای رکورد زنی به بازار آمده است! همانطور که در تست GSMArena می بینید این فبلت جذاب شیائومی با عدد ۹۷ ساعت در زمره یکی از بهترین عمر باتری های موجود در بازار قرار می گیرد. ۹۷ ساعت به این معنی است که اگر شما روزی ۱ ساعت مکالمه تحت ۳G، یک ساعت وبگردی با وای فای و یک ساعت پخش ویدیو داشته باشید، دستگاه شما با یک بار شارژ تا ۹۷ ساعت نیاز به شارژ دوباره ندارد.

همچنین در بخش مکالمه تحت ۳G عملکرد خیلی خوب ۳۱ ساعت را به شما ارایه می دهد، برای وب گردی ۱۳ ساعت و برای تماشای ویدیو حدود ۱۴ ساعت و نیم! این یعنی اگر به صورت مطلق برای هر کدام از فعالیت ها استفاد شود، می توانید با یک بار شارژ این مدت از دستگاه خود استفاده کنید.

گفتنی است که می میکس (Mi Mix) از فناوری شارژ سریع ۳ شرکت کوالکام نیز بهره می برد و از این نظر نیز برتری ویژه ای دارد. نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی می میکس (Mi Mix) چیست؟ از عملکرد باتری دستگاه خود رضایت دارید؟ این فاکتور چقدر در خرید برای شما ارزش دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_mix-review-1528p3.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

باتریش عالیه یه چیزی در حد میت۷ و s7edge
اما پرفورمنس خیلی جالبی نداشت تو بنچمارکها

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اس ۷ اج ۸۰۰ میلی امپر باتری کمتری داره و رزولوشن دو برابر این گوشی هست تو ابدیت جدید میتونی رو fhd. تنظیم کنی بچه های ما تو این حالت ۱۶ ساعت اسکرین گرفتن تازه رو hd نزاشتن اس ۷ اج هنوز تو پرچمداران امسال عالیه مونده برسید ??

Mordred-Ox

اگه به بحث اسکرین گرفتنه من با htc 10 هشت ساعتم اسکرین گرفتم اونم با صفحه lcd
مهم نحوه اسکرین گرفتنه
تا وقتی که به طور دقیق کسی نگه چطور اسکرین گرفتن گول هیچ عددیو نخورید
نتیجه من با گوشیم میتونه بسته به استفاده افراد متفاوت باشه

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

بله ولی اسکرین اون استفاده روزمره بود عکس از قسمت مصرف باتری ( اسمشو دقیق یادم نیست )هم گرفته بود مثلا استفاده تلگرام اینستا استفاده وب زنگ زدن … با نت ۴ جی عملکردش خیلی خوبه همه بچه ها کف کردن همه اینارو مدیون پردازنده فوقالعاده کم مصرف و صفحه نمایش سوپر امولد هست و با توجه به این دوتا باور نکردنی هم نیست

Mordred-Ox

این اچ تی سی ۱۰ واقعا اولین گوشی هست که از نظرم باتریش در حد متوسط به بالاتره
و اسکرینی که گفتم بدون مسخره بازیای تغییر رزولوشن یا ذخیره باتری هست

برسیم
ما باطری نداریما
نظراتت رو دنبال میکنم جالبه
یه بار طرف پیکسل
یا بار طرف سامی
بگذریم
من به روزهای شاد خوشبینم

mehdi_tr74

به نظرم باتری با این حجم رو بدی دست سامسونگ نتایج بهتری تحویل میده. اینو بخاطر امتیاز اس۷ اج با باتری ۳۶۰۰ میلی امپر میگم.
امیدوارم امتیاز اس ۸ بالای ۱۰۰ بره

mohammad.h

کلا شیائومی برند معتبریه.بروزرسانی فوقالعاده و کیفیت ساخت بالا.من ردمی نوت ۳ پرو دارم خیلی راضیم.mi mix واقعا گوشی زیبا و خوش ساختیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)