حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر فاش شده از (Moto X(2017 با بدنه‌ و اسکلت فلزی

نقشه‌ی راه محصولات سری Moto چندی قبل منتشر شد و دستگاه‌هایی که انتظار داریم سال آینده با این برند معرفی شوند نیز مشخص هستند؛ یکی از این محصولات (Moto X(2017 خواهد بود. این تصاویر در محلی که به یک لابراتوار آزمایش محصول شبیه است، منتشر شده و این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند تنها چند هفته‌ی دیگر به‌صورت رسمی معرفی شود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این گوشی تمامی نشانه‌های شاخص سری Moto را دارد، از جمله دوربین دایره شکل بزرگ در کنار لوگوی معروف این برند در پنل پشتی، همچنین به نظر می‌رسد مانند اکثر محصولاتی که این روزها تولید می‌شوند این دستگاه نیز تماماً از فلز ساخته شده باشد؛ خطوط آنتن به حاشیه‌ی گوشی منتقل شده‌اند تا اسکلت فلزی دستگاه مانع انتقال سیگنال نشود. به‌علاوه در زمینه‌ی تصویر یک Moto X دیگر بر روی تسمه‌نقاله قرار گرفته که پورت USB نوع C در لبه‌ی پایینی آن مشاهده می شود. متأسفانه هنوز خبری در مورد زمان دقیق رونمایی این محصول منتشر نشده است.

۱ ۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-Moto-X-2017-leaks-in-the-flesh-boasting-a-metal-chassis_id88548″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lili2015

ماشالله حاشیه

Mohammad-b2

طراحی موتو زد و موتو زد فورس دروید بیشتر میپسندم…

Milad.tech

چرا این در حد میان رده حاشیه داره؟?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش