حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رندر شده از گوشی هوشمند Meizu X فاش شد

پیش از این تصاویری از گوشی هوشمند Meizu X فاش شده بود که پنل پشتی و دوربین دوگانه‌ی این محصول را نشان می‌دادند؛ حالا امروز هم تصاویر رندر شده‌ای از پنل جلویی گوشی جدید شرکت میزو منتشر شده است. این تصاویر دستگاهی براق را نشان می‌دهند که بسیار به Honor 8 شباهت دارند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

حاشیه صفحه‌نمایش این محصول بسیار کم بوده، قاب اطراف این گوشی تمام فلزی است و درست در پایین نمایشگر دکمه‌ی بیضی شکل Home میزو قرار گرفته است؛ نکته‌ی قابل‌توجه اینجاست که سنسور اثرانگشت در این دستگاه داخل این دکمه‌ی Home ترکیب نشده بلکه به‌صورت جداگانه در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند جدید شرکت میزو احتمالاً در ۳۰ نوامبر رونمایی خواهد شد و شایعات حاکی از آن است که مشخصات فنی Meizu X شامل چیپست پردازنده‌ی مدیاتک Helio X20 در کنار ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این دستگاه همچنین از مودم LTE Cat.6 بهره می‌برد که سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای کاربران فراهم خواهد کرد. نسخه‌ی پیشرفته‌ی این گوشی با ۶ گیگابایت رم احتمالاً حدود ۲۸۹ دلار قیمت خواهد داشت.

متأسفانه گوشی‌های هوشمند شرکت میزو خارج از مرزهای کشور چین به‌صورت رسمی فروخته نمی‌شوند هرچند که مشتریان بسیاری در دیگر کشورها داشته که گوشی را از واردکنندگان غیررسمی تهیه می‌کنند اما از شبکه‌ی LTE به دلیل عدم هماهنگی بی‌بهره می‌مانند.

meizu-x-1

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-Meizu-X-front-side-render-suggests-Honor-8-like-design_id88250″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش