حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای منتسب به هوآوی P10 از نمایشگر دو طرف خمیده‌ی این محصول خبر می‌دهند

هنوز راه زیادی تا رونمایی از هوآوی P10 باقی مانده است اما مطمئناً این موضوع مانع فاش شدن اطلاعات تازه در مورد این محصول نخواهد بود. انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی هوآوی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود هرچند که ممکن است این بازه‌ی زمانی تغییر کند. امروز تصاویر رندر شده‌ی جدیدی منتسب به هوآوی P10 منتشر شده و اکنون علاوه بر اطلاعاتی که هفته‌ی گذشته در مورد این دستگاه فاش شده بود، می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به پرچم‌دار بعدی هوآوی داشته باشیم.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

رندرهای تازه‌ای که تقریباً رسمی به نظر می‌رسند از تولید هوآوی P10 در دو نسخه، یکی با صفحه‌نمایش تخت و دیگری با صفحه‌نمایش خمیده خبر می‌دهند؛ هرچند که مشخص نیست سایز نمایشگر این دو مدل به هم متفاوت خواهد بود یا نه.

با توجه به این تصاویر وجود دکمه‌ی فیزیکی Home در این محصول تقریباً قطعی به نظر می‌رسد این در حالی است که هوآوی P9 از این دکمه بی‌بهره بود.

huawei-p10-1

شایعات قبلی از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن QHD در هوآوی P10 خبر داده‌اند که یکی از پیشرفت‌های این محصول نسبت به نسخه‌ی موجود آن یعنی P9 می‌باشد. چیپست پردازنده این دستگاه نیز کایرن ۹۶۰ با هشت هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتزی خواهد بود؛ به‌علاوه پردازنده‌ی گرافیکی Mali G71 نیز در بخش پردازشی این گوشی هوشمند انجام وظیفه خواهد کرد.

در کنار تفاوت در نمایشگر هوآوی P10 نسخه‌های متفاوت دیگری نیز بر اساس مقدار حافظه رم و حافظه داخلی موجود خواهند بود؛ یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تولید خواهند شد. در نهایت نیز همان‌طور که در این رندرها مشخص است استفاده از دوربین دوگانه در P10 نیز همانند P9 قطعی به نظر می‌رسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-Huawei-P10-press-renders-suggest-dual-curved-version_id88178″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش