حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش تولید گجت های پوشیدنی اینتل بسته خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

شرکت اینتل به نظر می رسد دیگر تمایلی به ادامه فعالیت شرکت سازنده بخش گجت های پوشیدنی خود نداشته و قصد دارد بزودی این بخش را متوقف سازد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

هنگامی که اینتل در سال ۲۰۱۴ به خرید کمپانی Basis پرداخت، امید می رفت این سازنده گجت های پوشیدنی از وضعیت مالی نامطلوب نجات پیدا کند اما متاسفانه سرنوشت خوبی برای این شرکت رقم نخورد.

مدتی پس از معرفی نخستین گجت در همکاری با اینتل، این محصول دچار مشکلات سخت افزاری شد و نتوانست موفقیتی برای Basis به دنبال داشته باشد. در حالی که نخستین محصول اخیرا از دور خارج شد، برخی شایعات خبر از بازگشت این کمپانی به عرصه تولید گجت های پوشیدنی می دادند.

ruby1

اما به نظر می رسد Basis نه تنها قصد ادامه فعالیت داشته بلکه بخشی گسترده ای از کارکنان خود را اخراج می کند. به گزارش برخی منابع نزدیک اینتل، شرکت موردبحث تمایلی به فعالیت  بخش تولیدکننده گجت پوشیدنی نداشته و بزودی آن را متوقف خواهد ساخت.

گذشته از این خبر، به تازگی تصویری مربوط به ساعت هوشمند Basis Ruby شرکت Basis اینتل منتشر شد که نشان می دهد بزودی باید شاهد معرفی و عرضه آن باشیم. باتوجه به خبر فعلی بعید است اینتل قصد معرفی Basis Ruby را داشته باشد و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/11/18/intel-is-reportedly-backing-away-from-wearables/”]engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH