حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ سلطان باتری در بررسی Phonearena

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | حتما بخوانید، هواوی

هواوی میت ۹ پرچمدار هواوی است که این روزها تبدیل به نقل محافل شده است صحبت ها و مقایسه های جالبی از آن منتشر می شود. قبلا در ترنجی نتیجه بررسی عمر باتری میت ۹ را از وب سایت GSMArena خواندیم. عموما دو تست معروف در زمینه باتری وجود دارد که توسط دو سایت انجام می شود، اولین آن را از Gsmarena خواندیم و حالا نتیجه Phonearena منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکرد باتری میت ۹ را در تست های Phonearena بررسی کنیم.

huawei-mate-9-review-017-batt

کلیت روش های سنجش عمر باتری در این دو وب سایت با هم متفاوت است. در GSMArena با یک بار شارژ سنجیده می شود که چند ساعت وبگردی، چند ساعت مکالمه و چند ساعت پخش ویدیو می توانید داشته باشید، سپس با ادغام داده های مصرف باتری در حالت آماده به کار، یک عدد به شما می دهد که می توانید برای مقایسه عملکرد باتری دستگاه مورد نظر با باقی دستگاه ها استفاده کنید. در Phonearena اما روال به این شکل است که عدد اعلام شده میزان ساعتی است که به صورت ممتد می توانید با دستگاه و البته در شرایط تعریف شده این تست، کار کنید.

داده های Phoenarena برای باتری هواوی میت ۹ در مقابل آیفون ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ اج که برترین باتری های حال حاضر بازار موبایل هستند به شکل زیر است:

huawei-mate-9-battery

فوق العاده است! اینطور نیست؟ در تست Gsmarena نیز مدت زمان وبگردی بسیار خوبی را از خود نشان داده بود که توجه ما را به خود جلب نمود. چیپست ۱۶ نانومتری و نمایشگر FHD یکی از دلایل اصلی موفقیت هواوی در زمینه عمر باتری خواهد بود. همچنین در مدت زمان شارژ شدن باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن می بینیم که ۲ ساعت و ۲۴ دقیقه برای یک شارژ کامل نیاز است که خیلی خوب به نظر می رسد.

نظر شما درباره عمر باتری هواوی میت ۹ چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/reviews/Huawei-Mate-9-Review_id4275/page/4″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اس ۷ اج نسخه اسنپ بخاری باتری خور رو گزاشتن اگه جرعت دارن نسخه اگزینوس رو برسی کنند تا معنی سلطان رو بفهمن

SAWAN

تست gsm رو معتبر تر میدونم. فون‌آرنا هنوز باتری میت ۸ رو تست نکرده.بعد حدود یک سال. تو تست gsm که باتری میت ۹ نسبت به نسخه قبلی افت محسوسی داشته.میت ۸ معمولا بیشتر ۹ ساعت اسکرین میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)