حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پلی موزیک (Play Music) با اضافه شدن هوش مصنوعی به روز شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، گوگل

خوب گوش کنید! این صدای سوت قطار پرهیجان ادغام هوش مصنوعی با زندگی ماست! بدون شک هوش مصنوعی یکی از بزرگترین اتفاقات چند سال آتی دنیای فناوری خواهد بود و گوگل آغاز بسیار خوبی را برای آن در نظر دارد. ابتدا با پیام رسان گوگل الو (Allo) شاهد حضور یک دستیار بودیم که به ما پیشنهادات ویژه ای را می داد، پس از آن به صورت رسمی در اندروید ۷ و با نام Google Assistant یا همان دستیار گوگل معرفی شد و حالا کم کم با شخصی ترین، سلیقه ای ترین و وابسته به محیط ترین بخش استفاده از تلفن همراه هوشمند ما یعنی گوش کردن به موسیقی در حال ادغام است، این مطلب را درباره گوگل پلی موزیک از دست ندهید.

_۷e9e5af8-0b97-11e6-96c0-67356a4ec227

تغییر لوگو و تغییرات ظاهری یکی از قابل توجه ترین تغییراتی است که در به روزرسانی های اساسی شاهد آن هستیم اما این بار گوگل می خواهد این تغییرات را کاملا حس کنید! گوگل با خرید استارت آپ خلاق Songza که مبنای کار آنها بر اساس تولید لیست پخش موسیقی بر اساس دسته بندی های مختلف است و ادغام آن با قدرت بی نظیر هوش مصنوعی در برنامه گوگل پلی موزیک به شما امکانات بسیار جالبی را می دهد. تصور کنید که صبح است و موبایل خود را برداشته و هندزفری را در گوش می چپانید (!) و حرکت می کنید. اگر برای ورزش به باشگاه رفته اید این برنامه می تواند لیست پخش موسیقی مناسب برای ورزش را به صورت خودکار پخش کند، اگر به دفتر کار خود رسیده اید آهنگ هایی که شما را روی کار متمرکز کند را پخش نماید و یا مثلا اگر بیرون باران می بارد موسیقی های مناسب با این هوا را اجرا کند. حتی وقتی در خانه هستید موسیقی آرامش بخش را برای استراحت شما بر می گزیند!

google-play-music-01این ها بسیار هوشمندانه است اما چندین مورد هست که باید دست به دست هم بدهند تا چنین معجزه ای رخ بدهد! پایش موقعیت مکانی، وضعیت آب و هوا و فعالیت های بدنی از چمله مواردی است که به صورت همزمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا لیست پخش محبوب شما تشکیل شود. صفحه اصلی برنامه نیز با موسیقی های تازه عرضه شده که با داده های جمع آوری شده از شما نیز همگام سازی شده است، ویرایش خواهد شد.

باید یادآور شویم که این یک ماشین یادگیرنده است و هر چه بیشتر با آن کار کنید، بیشتر یاد می گیرد و می تواند عملکرد بهتری داشته باشد! نظر شما چیست؟ هوش مصنوعی، معجزات آن و البته محو شدن خطوط حریم خصوصی!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/new_google_play_music_with_updated_smarts_knows_what_you_like-blog-21614.php”]gsmarena[/button]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.theverge.com/2016/11/14/13618714/google-play-music-new-app-update-playlists”]theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)