حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار هوش مصنوعی در گلکسی S8 احتمالاً Bixby نام خواهد داشت

در رقابت با شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری بسیاری در زمینه‌ی هوش مصنوعی محصولات خود داشته‌اند، سامسونگ نیز نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند و دستیار صوتی هوشمند خود را با نام Bixby به ثبت رسانده است. اما اینکه چرا سامسونگ این نام را انتخاب کرده، احتمالاً تا زمانی که از نزدیک با این دستیار جدید ملاقات نکنیم سؤالی بی‌جواب باقی خواهد ماند و به نظر می‌رسد به این منظور باید تا عرضه‌ی این دستیار هوشمند همراه با گلکسی S8 منتظر بمانیم.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این هوش مصنوعی در اطلاعاتی ثبت نام تجاری این‌گونه توصیف‌شده: “یک نرم‌افزار کامپیوتری برای مدیریت اطلاعات شخصی، نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای قابل‌حمل، این نرم‌افزار به‌منظور تشخیص صدا نیز استفاده خواهد شد، نرم‌افزاری که امکان کنترل صوتی گوشی موبایل را با تشخیص صوتی فراهم می‌آورد.”

بنابراین با توجه به همین توصیفات می‌توان گفت Bixby یک دستیار صوتی هوشمند دیجیتالی است که به‌منظور رقابت با محصولاتی از جمله دستیار صوتی جدید گوگل، سیری اپل و کورتانای ماکروسافت تولید خواهد شد. سامسونگ مدت‌هاست که دستیار صوتی S Voice را در گوشی‌های خود قرار داده اما تاکنون از طرف کاربران چندان مورد استقبال واقع نشده است و حالا Bixby برای تغییر این اوضاع وارد میدان خواهد شد و سامسونگ امیدوار است که این دستیار جدید در S8 چشمگیر ظاهر شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/The-Galaxy-S8-digital-AI-assistant-may-be-called-Bixby_id87332″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iranian_mind00

من که هنوز نتونستم با این دستیارای صوتی ارتباط برقرار کنم ، فقط تو تنهایی آدم میتونه استفاده کنه ، تو خیابون جالب نیست بلند بلند با گوشی ت حرف بزنی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش