حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ام ۵ (Meizu M5) رسما معرفی شد: ۱۰۳ دلاری با مشخصات جذاب

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | موبایل

میزو (Meizu) شرکتی فعال در زمینه موبایل است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و فعالیت خود را با تولید MP3 و MP4 پلیر آغاز کرده است. این شرکت چند سالی در زمینه موبایل فعالیت کرده و دستگاه های مقرون به صرفه و خوبی را تولید می کند، در حقیقت دستگاه هایی سازگار با فرهنگ مصرف کننده های بازار چین. این بار این شرکت از جدیدترین محصول خود که در کلاس اقتصادی قرار می گیرد رونمایی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر با میزو ام ۵ (Meizu M5) آشنا شویم.

میزو ام ۵ مدل بعدی میزو ام ۳ است. چیپست هر دو این دستگاه مدل MT6750 از شرکت مدیاتک است. حافظه رم و حافظه داخلی در دو مدل ۲ و ۱۶ یا ۳ و ۳۲ گیگابایتی ارایه خواهد شد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل است که سرعت فوکوس آن به اندازه سرعت باز کردن قفل موبایل با حسگر اثرانگشت است! یکم پیچیده شد نه؟! ساده است، هر دو این کارها در مدت ۰٫۲ ثانیه صورت می پذیرند که برای یک موبایل در رده قیمتی ۱۰۳ دلاری بسیار خوب به نظر می رسد. دوربین اصلی با فلاش ۲ رنگ پشتیبانی می شود و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو وظیفه ثبت عکس های سلفی شما را دارد.

meizu-m5-2میزو تاکید زیادی بر کیفیت ساخت ام ۵ دارد. شیشه محافظ نمایشگر از نوع ۲٫۵D است و بدنه پلی کربنات یا همان پلاستیکی آن با دستگاه های CNC تراش خورده اند تا خوشدست و خوش لمس باشند! دوربین اصلی نیز بیرون نزده و در مجموع یک طراحی ساده و جذاب را ارایه می دهد. ام ۵ در ۵ رنگ مات و براق ارایه خواهد شد. رنگ های آبی روشن، آبی، طلایی، سفید و مشکی از انتخاب های شما خواهند بود. نمونه رنگ های این دستگاه را در ادامه با هم می بینیم:

meizu-m5-8 meizu-m5-9

نمایشگر میزو ام ۵ در اندازه ۵٫۲ اینچ و رزلوشن HD در نظر گرفته شده که برای یک موبایل در این رده قیمتی و مشخصاتی کاملا طبیعی است. کنتراست و میزان روشنایی آن نیز مناسب و شایستگی بیشتری نسبت به رده قیمتی آن دارد.

meizu-m5-3

مدل ۲ و ۱۶ گیگابایت به قیمتی معادل ۱۰۳ دلار و مدل ۳ و ۳۲ گیگابایتی به قیمتی معادل ۱۳۲ دلار به فروش می رسد. از آنجا که پشتیبانی از مموری کارت نیز وجود دارد، شاید حافظه داخلی خیلی ملاک خرید مدل بالاتر نباشد. پشتیبانی از نسل چهارم مخابراتی ۴G/LTE نیز برای این دستگاه فراهم شده است. باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر خواهد بود. سیستم عامل میزو ام ۵ Yun OS است که با رابط کاربری Flyme مخصوص میزو ارایه می شود. اجازه بدهید خلاصه مشخصات میزو ام ۵ را با هم در یک تصویر مرور کنیم:

meizu-m5-11

نظر شما درباره میزو ام ۵ (Meizu M5) چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/meizu_m5_ups_the_screen_to_52_has_a_fast_fingerprint_reader-news-21375.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)