حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه عمر باتری شیائومی می ۵ اس (Xiaomi mi 5s) مشخص شد، خیلی خوب

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

می ۵ اس (Mi 5s) همانطور که از نامش پیداست، یک مدل ارتقا یافته روی شیائومی می ۵ است. مدلی که چیپست جدید دارد، بدنه آن آلومینیویم است و ۲۰۰ میلی آمپر باتری بیشتر به نسبت می ۵ (Mi 5) دارد. این مورد آخر برای ما اهمیت بیشتری دارد چرا که این مطلب درباره عمر باتری می ۵ اس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکرد باتری می ۵ اس را با هم ببینیم.

xiaomi-mi-5s-battery

حتما با نحوه امتیازدهی و تست باتری GSMArena آشناییت دارید. می ۵ اس با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی FHD تنها توانسته است در زمینه مدت زمان مکالمه پیشرفت محسوسی نسبت به می ۵ داشته باشد. در زمینه وبگردی و پخش ویدیو نیز پیشرفت های کمی دیده می شود اما در مجموع و با لحاظ کردن مدت زمان آماده به کار باید گفت عملکرد می ۵ اس از می ۵ کمتر است. هر چند با توجه به عملکرد پرچمدارهای دیگری همچون الجی وی ۲۰ که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ ارایه شده اند؛ می توان گفت عملکرد می ۵ اس خیلی خوب است ولی به نسبت مدل قبلی افت داشته است.

برای مقایسه عمر باتری می ۵ را ببینید:

xiaomi-mi-5

این در حالی است باتری ۲۰۰ میلی آمپر بزرگتر و چیپست نیز بهینه تر از نسل قبلی است. در مجموع حتی با این افت اما شیائومی به عمر باتری دستگاه ها خود اهمیت زیادی می دهد، یا آن دستگاه بهینه است و حجم باتری کمتری دارد یا بهینه نبودن خیلی زیاد با با حجم باتری بیشتر جبران می کنند. نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی می ۵ اس (Xiaomi mi 5s) چیست؟ از عمر باتری دستگاه خود راضی هستید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_5s-review-1511p3.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

کلا اسنپ دارگون تو کار گند زدن به باتریه
اینم معلوم چه مرگشه که ۲۰۰mah بیشتر از ۹۲ رسیده به ۸۴

mehrdad_ma

اولا کلاک نسخه mi5 پایین هست و جمعا روی ۱٫۷ هست
هرچند مدلهای ۱٫۹۵ و ۲٫۱۵ هم وجود دارند
ولی mi5s کلاک روی ۲٫۳۵ هست حساب کنیم نسبت به نسخه mi5 نسخه ۲٫۲ گیگاهرتزی فقط تو بخش مکالمه ضعیفتر هست تو وبگردی و ویدیو بهتره .
دوما زمانی که mi5s معرفی شد خود مسئولین شیاومی اعلام کردند که حسگر فراصوتی سنس آی دی مصرف باتری خیلی زیادی دارد و چون حسگر تمام مدت آماده به کار هست مصرفش هم بالا هست هرچند مسیولین شیاومی اعلام کردن ۶ ماه روی کنترل مصرف باتری این حسگر زمان گذاشتن
گویا موفق هم بودن .
تازه روشنای این پنل هم ۶۵۰ نیت هست ۱٫۵ برابر رقبا

riofarina

این گوشی به همراه نسخه پلاسش عالیه.
کیفیت عکسای این گوشی طبق بررسی های انجام شده از s7 بهتره.
قیمت نسخه ۶۴ الان ۱۳۰۰ و نسخه ۱۲۸ مجهز به صفحه حساس به فشار ۱۵۰۰ هستش!!
عمر باتریشم که از همه همرده هاش بهتره.
در ضمن این گوشی در عرض نیم ساعت ۸۳ درصد شارژ میشه!!!

mega08

داداش لینک بررسیشو میزاری ؟
من با گوشی های شیائومی Mi 4s و Redmi Note 4 کار کردم برای کارای نرم افزاری ۱روز دستم بود.. واقعا الگوریتم پردازش تصویرشون ضعیه . نمیدونم تاحالا از ندیک باهاشون کار کردی یا نه همینجوری نظر میدی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)