حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدیه سونی، این هفته بیشتر از هفته ی بعد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ریپورتاژ و آگهی

همانطور که احتمالا می دانید پرچمدار جدید سونی، گوشی Xperia XZ اخیرا در ایران عرضه شده است. شرکت سونی موبایل در مناطق مختلف جهان این گوشی را با قیمت و هدایای مختلفی عرضه کرده است. در ایران نیز همراه این گوشی، کارت هدیه ی بانکی به خریداران گرامی تقدیم می شود.

چنانچه تا پایان روز جمعه مورخ ۳۰ مهرماه این گوشی را خریداری نمایید، یک کارت هدیه بانکی با موجودی ۳۵۰ هزار تومان تقدیم شما خواهد شد. سونی موبایل اعلام کرده است که خریدارانی که زودتر از دیگران، پرچمدار جدیدش را خریداری می نمایند، مبلغ بیشتری را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. تا پایان این هفته، مبلغ هدیه، ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

photo_2016-10-20_00-24-55

چنانچه امکان مراجعه ی حضوری به بازار ندارید، می توانید همانند گذشته، این گوشی را از تکنولایف (مرکز رسمی فروش سونی) از سراسر ایران به صورت اینترنتی خریداری نمایید و تکنولایف نیز کارت هدیه بانکی را به همراه گوشی Xperia XZ برای شما ارسال می کند. مدت زمان رسیدن محصول به دست شما چنانچه در تهران باشید، نهایتا ۲ ساعت و چنانچه در خارج تهران باشید، بین یک تا دو روز کاری خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی و یا خریدش اینجا کلیک کنید.

لینک توضیحات: http://tkak.ir/xperiaxz

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بازم میگم هدیه رو قبول ندارم ۳۵۰ تومن کم کنی بهتره
تا ۳۵۰ بکشی روش بعد بگی کارت ۳۵۰ هدیه میدم

Milad.tech

نیازی به عجله و هدیه تقلبی نیست ۲ ماه صبر لازمه که این گوشی قیمتش بشه۱۸۰۰
و طی ۶ ماه میشه که دیگه قیمتش تا ۱٫۵۰۰ هم میرسه براحتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....