حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۷ لباس جشن هالووین علاقه مندان به فناوری

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

گویا فقط ما ایرانی ها نیستیم که هر اتفاقی را سوژه ای برای خندیدن می کنیم! فارغ از همه اخبار نگران کننده و البته مهم پیرامون گلکسی نوت ۷ این بار یک ویدیو هفت ثانیه ای خنده دار و خلاقانه مرتبط با جشن هالووین و گلکسی نوت ۷ پر شده است که اگر بپرسید رابطه بین این دو چیست باید بگوییم، دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

ابتدا بگوییم که تصویر اصلی مطلب صرفا برای شوخی است و ارتباطی به ویدیویی که خواهیم دید ندارد. حتما می دانید مشکل گلکسی نوت ۷ چیست، انفجار! اگر احتمالا دوستی داشته باشید یا فردی را ببینید که در یک مکان عمومی گلکسی نوت ۷ در دست دارد، او را دیوانه بنامید! حال تصور کنید که یک فرد نه با یک گلکسی نوت ۷، بلکه با ۶ عدد از آنها وارد یک میهمانی شود، آ … تصورش هم سخت است اما هنوز تمام نشده است، به ادامه تصور خود وارد شوید و این را اضافه کنید که از ۶ جعبه این گلکسی نوت ۷ ها دود هم بیرون بیاید!

چیزی شبیه به تصویر متحرک زیر:

gn7

بدین صورت است که یکی از علاقه مندان به زمینه فناوری که در حال آماده شدن برای انتخاب لباسی مناسب برای جشن هالووین است این ایده را انتخاب نموده است. شاید بپرسید جشن هالووین چیست؟

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر(نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای انگلستان، ایرلند، اسکاتلند، آمریکا وکانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.

ما هم به اندازه شما خندیدیم! همیشه می توان از جنبه سرگرمی و شوخی نیز به بدترین مشکلات نگاه کرد!

[button type=”default” color=”” target=”” link=https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10100276340458882&id=58102529&refsrc=http%3A%2F%2Fwww.phonearena.com%2Fnews%2FCheck-out-this-smoking-Note-7-Halloween-costume_id86762&_rdr””][/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdiiii

مرسی قالب جدید
عالی شده نسخه موبایل
خسته نباشین

دکتر جان

سلام. تو نسخه موبایل این پایین صفحه رو که فیسبوک و تویتر و لینک دین هست رو بردارین. چون گوشیم دکمه مجازی داره. صفحه کوچیک شده. اون بالا رو هم که ترنجی نوشته و سرچ و اون سه تا خط رو حالت کشویی بزارین. یعنی وقتی میری پایین محو بشه و وقتی میری بالا ظاهز

Milad.tech

دقیقا من همین مشکلو دارم تازه با نمایشگر ۵٫۵ اینچی

صدرا مخملی

برداشته شد دوستان عزیز

بهزادخان

خسته نباشید
جالب بود
قالب سایت بهتر شده بخصوص برای موبایل
فقط دوتا مشکل داره توی موبایل یکیش اون کلمه هایی هستش که حرف اولش سبز رنگ هستش و جلب توجه میکنه و هواس آدمو پرت میکنه
دوم اینکه عنوان مطلب اون قدرا برجسته نیس و موقع مرور و اسکرول اون حرف های سبز رنگ بیشتر جلب توجه میکنن
عنوان خبر برجسته تر بود بهتر بود
با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)