حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران ناراضی از گلکسی نوت ۷ به آیفون ۷ پلاس کوچ کردند اما درصد بالایی به سامسونگ وفادار مانده اند

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

پس از اتفاقی برای گلکسی نوت ۷ رخ داد و به راحتی یک فاجعه برای سامسونگ موبایل به حساب می آید، کاربران علاقه مند و منتظر برای این دستگاه خواه ناخواه مجبور به خرید یک دستگاه دیگر هستند. اگر شما گلکسی نوت ۷ را دوست داشتید، قاعدتا یعنی قلم و نمایشگر بزرگ را دوست دارید. بدین صورت برای جایگزین کردن آن با یک دستگاه دیگر باید به دنبال دستگاهی با نمایشگر بزرگ باشید. گزینه های موجود قابل اعتماد تر را می توان در تولیدات رقیب بزرگ یعنی اپل و البته گوگل یا الجی دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم کاربران چه تصمیمی گرفته اند.

iphone-7-and-7-plus-vs-samsung-galaxy-note-7-tt-18-1024x576

تعداد قابل توجهی از کاربران گلکسی نوت ۷ یعنی چیزی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد آنها تصمیم گرفته اند که یک آیفون ۷ پلاس تهیه کنند. حقیقتا به عنوان یک کاربر باید بگوییم که انتخاب بین آیفون و دیگر دستگاه های اندرویدی در مرتبه اول به سیستم عامل نگاه می کند تا اندازه دستگاه. اینکه گلکسی نوت ۷ و آیفون ۷ پلاس هر دو نمایشگر بزرگی دارند و گلکسی نوت ۷ دیگر در بازار موجود نیست، لزوما دلیل برای کوچ از اندروید به iOS نمی شود. به همین دلیل می بینیم که تعداد افرادی که آیفون ۷ پلاس را ترجیح داده اند کم و تقریبا همان میزانی است که شاید گلکسی نوت ۷ از کاربران آیفون به سمت خود جذب می کرد که حال اینطور نشده است و کاربران به سمت دستگاهی از جنس عادت خود بازگشته اند.

google-pixel-31

گلکسی اس ۷ اج، دستگاهی به جز نداشتن قلم، کاستی خیلی تفاوت حیاتی دیگری ندارد.

اما آن دسته از افرادی که تصمیم به خرید در اکوسیستم اندروید و سامسونگ را داشتد خب مسلما با پاک شدن گزینه گلکسی نوت ۷ به خرید یک دستگاه مشابه آن می افتند مثلا گلکسی اس ۷ اج، دستگاهی به جز نداشتن قلم، کاستی خیلی تفاوت حیاتی دیگری ندارد. بدین صورت است که همانطور صبح در ترنجی خواندیم، فروش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج افزایش پیدا کرده است. حال بین این کاربران که مایل به ماندن در اکوسیستم اندروید هستند اما شاید اعتماد خود را نسبت به سامسونگ به کل از دست داده اند، گزینه های جذاب دیگری چون پیکسل ایکسل ال و الجی وی ۲۰ نیست وجود دارد اما آنطور که پیداست تعداد این دسته نیز کم است اما در حال این شرایط یرای تولید کننده های دیگری که دستگاه مشابه گلکسی نوت ۷ دارند بسیار فرصت مقتنمی است.

شما از طرفداران گلکسی نوت ۷ بودید؟ حالا چه تصمیمی گرفته اید؟ نظر خود را با ما و دوستان خود در ترنجی در میان بگذارید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Retailers-say-some-disgruntled-Note-7-users-are-turning-to-the-iPhone-7-Plus-a-high-percentage-remains-Samsung-loyal_id86763″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ww222

قالب سایت خیلی بهتر شده.
از قالب قبلی راحت شدیم!

ahmad

واقعا عالی شده یه نقصایی داره که مطمئنن درست میشه مثل جابجایی حروف و نبود لایک و دیسلایک نظرات ولی در کل عالی شده

Mosayeb_s

امیدوارم که این درس بزرگی بشه برای سامسونگ تا کم کاری توی عملیات ساخت محصول انجام نده
هرچند با توجه به چیزهایی که از اس۸ میشنویم بنظر موبایل فوق العاده ای میاد و بنظر من باید همزمان با اس۸ نسخه پرو اونو که دارای قلم هست رو هم تو همون مراسم معرفی کنه و در اصل سالی ۱بار مراسم معرفی پرچمدار داشته باشه

Mostoul

ترنجی واقعا ایولا ، این قالب خیلی بهتر شده سایت کلاسش رفته بالا
خسته نباشید
طرفدار سامی یا چیز دیگه ای نیستم ولی وفادار موندن به یه برند واقعا واس من جالبه

AK_007

من بودم منتظر میموندم یا آیفون ۷ میگرفتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)