حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی ۷ پرایم (Galaxy J7 Prime) با حسگر اثر انگشت همیشه فعال ارایه می شود

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ موفقیت های انکارنشدنی را با خانواده گلکسی جی (Galaxy J) در بازارهای مختلف کسب کرده است. کافی است در مترو، اتوبوس و یا یک محیط شلوغ نگاهی به اطراف خود بیاندازید، تقریبا ممکن نیست که یک مدل از این خانواده را نبینید! سامسونگ نیز استاد بست دادن محصولاتی است که در آن موفقیت های خوبی کسب می کند. در حال حاضر خانواده گلکسی جی (galaxy J) که خود چندین عضو دارند در سه رده کلی در بازار موجود است. ابتدا خانواده گلکسی جی، سپس گلکسی جی ۲۰۱۶ و حالا گلکسی جی پرایم. برترین عضو خانواده گلکسی جی پرایم را می توان گلکسی جی ۷ پرایم (Galaxy J7 Prime) دانست که در ادامه با یکی از قابلیت های جذاب آن آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

sm-g610fzddins-90-0

خانواده گلکسی جی پرایم قابلیت های اصلی برای رقابت با رقبای چینی ارزان را به خانواده محبوب گلکسی جی اضافه می کند. طراحی بهبود یافته با بدنه آلومینیومی، نمایشگر ۲٫۵D گوریلا گلس نسل چهار و دوربین بدون برجستگی در کنار حسگر اثرانگشت از مواردی است که در خانواده گلکسی جی پیدا نمی شود اما گلکسی جی پرایم آن ها را دارند.

حسگر اثرانگشت در محصولات سامسونگ هیچ وقت همیشه آماده نبوده است، این یعنی چه؟ یعنی شما ابتدا باید دستگاه را از حالت قفل بیرون آورید و سپس انگشت خود را روی حسگر اثرانگشت قرار دهید تا شناسایی شده و قفل دستگاه باز شود. اولین بار تصور می کنم وان مکس اچ تی سی اینطور بود و پس از آن عموما محصولات چینی چنین قابلیتی را داشتند و سپس دیگر تولیدکننده ها نیز به برتری این روش پی بردند. موضوع اصلی درباره به کار نبردن این روش را می توان مصرف انرژی دانست که گویا سامسونگ با آن کنار آمده است.

این قابلیت گلکسی جی ۷ پرایم بسیار خوب است که حتی در گلکسی نوت ۷ قرار داده نشده بود.

در گلکسی جی ۷ پرایم (Galaxy J7 Prime) نیازی نیست که شما ابتدا صفحه را روشن کنید یا به تعبیر صحیح تر، دستگاه را از حالت آماده به کار خارج کنید. بدین صورت که شما فقط انگشت خود را روی حسگر اثرانگشت قرار می دهید و دستگاه آنلاک می شود. این قابلیت بسیار خوب است که حتی در گلکسی نوت ۷ قرار داده نشده بود.

به نظر می رسد که سامسونگ در به روزرسانی اندروید ۷ دیگر دستگاه های خود که اثرانگشت دارند، چنین قابلیتی را اضافه کند که به نظر ما استقبال خوبی از آن خواهد شد. نظر شما چیست؟ حسگر اثرانگشت همیشه آماده را ترجیح می دهید یا خیر؟ نظر شما درباره گلکسی جی ۷ پرایم (Galaxy J7 Prime) چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.sammobile.com/2016/10/17/galaxy-j7-prime-fingerprint-sensor-doesnt-need-to-be-pressed-for-device-unlocking/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی

ترنجی جان اشکالات سایت هنوز برطرف نشده لطفا درستش کنید ?

دوست

یکمی صبر کنیم و همراهی با ترنجی، سایتی همیشه متفاوت بوده و جوون
منم همین مشکلات رو دارم اما به زودی ایشالا درست میشه

مصطفی

خدا کنه.
منم سایتی بهتر از ترنجی ندیدم ?

دوست

خیلی قابلیت خوبیه به نظر من
سریع تره

yasamin

این گوشی اومده بازار یا هنوز معرفی نشده؟

دوست

توی بازار هست دوست من

Samsung.38922

جای خالی حسگر همیشه فعال احساس میشه . خداکنه اپدیت بعدی اس۷ هم حسگرش همیشه فعال بشه . خیلی راحتتر میشه انلاک کردن گوشی.

behnamoj

http://j-tagboot.blogfa.com
به این وبلاگ سر بزنید

محمد مهدی

چه فایده که درست و حسابی اپدیت واسش نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)