حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار داریم سه iPad Pro جدید بزودی معرفی شود

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

همه دوستان اپلی درگیر آیفون های جدید هستند اما این را فراموش نکنید که باید منتظر یک مراسم دیگر از سوی اپل باشیم. مراسمی که به احتمال زیاد محلی برای رونمایی از مک‌بوک‌های جدید است. در کنار این موارد سری آیپد را هم نباید فراموش کنیم. بر اساس صحبت‌های منتشر شده امسال اپل قصد دارد همانند دوره پیشین از آیپد‌ پرو های ارتقا یافته اما در سه مدل رونمایی کند. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که اشاره کردیم در سال گذشته آیپد پرو اصلی در اندازه ۱۲٫۹ معرفی شد. امسال مدل استاندارد اصلی در ابعاد ۱۰٫۱ خواهد بود. بعضی از افراد گفته‌اند که مدل اصلی به جای ۹٫۷ اینچ، ۱۰٫۱ است اما بنابر صحبت‌های منتشر شده ابعاد ۹٫۷ در مقام خود باقی خواهد ماند و کل خانواده آیپد پرو ۳ عضو نزدیک بهم را تشکیل می‌دهد.

تفاوت بین این مدل ها شاید از نظر عددی زیاد نباشد اما در ابعاد واقعی با توجه به تغییر نسبت صفحه نمایش و ابعاد دستگاه مسلما تفاوت‌هایی را ایجاد خواهد کرد که کاربران مختلف را به خود جذب می‌کند. بسیاری از افراد ابعاد ۱۰٫۱ را به عنوان یک مدل اصلی قبول دارند اما ابعاد ۱۲٫۹ به دلیل بزرگی به سراغ ۹٫۷ رفته‌اند اما در امسال می‌تواند این آمار کمی پخش شود.

از دیگر ویژگی‌های سری جدید ایپد پرو می‌توان به اسپیکر‌های چهارگانه و وجود جک هدفون ۳٫۵mm اشاره کرد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و فلاش دوگانه این دستگاه‌ها را کامل می‌کند. در هر سه مدل شما می‌توانید از کیبورد‌های هوشمند اپل هم استفاده کنید. مارس یا آوریل انتظار داریم این سه دستگاه معرفی شود.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Three-new-iPad-Pros-expected-in-spring-2017-with-two-new-sizes_id86094″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali asc

ببخشید بی ربطها اما دوست دارم بدونم چرا فن های اپل وقتی نوت۷تا یه خبری ازش میومد داشتن میکشتن خودشونو اما وقتی این همه مشکل واسه ایفون۷ پیش اومد اصا حرفی میون نمیارن جالبه تو پستهای مشکلات ایفون اصاپیداشون نیست خدایی خیلی کاره این دنیاجالبه من طرفدار برندی نیستم امافن های اپل وقتی تایه پست بیربط یا باربط راجبه نوت۷ میومد شروع میکردن به مسخره حالاایفون خودش یپای انفجاراست حالاانفجار بماند مشکل بزرگ اینه که وقتی باایفون۷فیلم برداری میکنی یه صدای مسخره ای میاد که گندنیزنه به فیلم چون اون صدا ظبط میشه چون دیدم دارم میگم ولی اپلیها کجایین؟؟؟من طرفدار حقم اما…ایفنجار ایفنجارپلاس ایفنهیس ایفنهیس پلاس

milad.danesh

نوت ۷ اولیه مشکل داشت همه هم قبول داریم ولی موندم اپلی ها که اینقد دم از کیفیت میزدن و مسخره میکردن الان کجان … گوشیشون منفجر که میشه صفحه ش که زرده جک ۳٫۵ که حذف شده یه عده شون قبل معرفی که میگفتن عمرا ایفون ۷ این شکلی باشه … اما یه امکان فوق پیشرفته داره که هیچ گوشی نداره وقتی داغ میکنه و اعصاب نداره به اطرافیان میگه هیسسسسسس هیسسسسسس ????? اها یکی دیگه هم یادم اومد لنز دوربین جای یاقوت کبود شیشه انداخته ?????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....