حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ بزودی رونمایی خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

زمانی که صحبت از مک‌بوک ایر یا مک‌بوک پرو می‌شود دو سوال اساسی ذهن کاربران را درگیر خواهد کرد. مک‌بوک پرو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ آیا مرگ سری مک‌بوک ایر فرا رسیده است؟ ادامه را از دست ندهید.

مجله فوربس برای این که بتواند به این دو سوال اساسی یک پاسخ جامع بدهد، به سراغ Rhoda Alexander رفته، فردی که در قسمت تبلت‌‌ها و PCهای‌ IHS فعالیت زیادی دارد. او گفت در این هفته جاری ساخت و تولید سری مک‌بوک‌های جدید شروع شده است. ما بزودی منتظر رونمایی از نسخه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۴ اینچی از مک‌بوک پرو در کنار تنها مدل ۱۳٫۳ اینچی از مک‌بوک ایر هستیم. او در ادامه تاکید کرد که در اواخر ماه جاری و یا ماه آینده یعنی اکتبر مراسم رونمایی در انتظار ماست.

پس با این اوصاف منتظر ایر و پرو باشید اما تنها یک نمونه از ایر رونمایی خواهد شد. بر اساس صحبت‌های منتشر شده در سری مک‌بوک‌های جدید اپل به سراغ پردازنده اینتل Skylake خواهد رفت و بسیار بعید است که از سری Kaby Lake استفاده کند اما انتظار استفاده از این سری بی‌جا نیست! الکساندر گفت ممکن است در سری ساخت جدید از مک‌بوک‌ها اپل Kaby Lake را انتخاب کند اما در زمان رونمایی مک‌بوک های جدید دارای پردازنده Skylake هستند.

apple-macbook-0-0

دلیل این امر، تعداد سفارش بالا اپل است که فرای ظرفیت اینتل خواهد بود. اگر به سایت اینتل هم مراجعه کنید، سری Skylake فراگیری بیشتری دارد و هنوز Kaby Lake در تعداد بسیار بالا آماده نشده است. اما یک نکته جالب تر این در این میان وجود دارد. برخی از افراد گفته‌اند که امسال ممکن است اپل به سراغ سری Polaris شرکت AMD برای پردازش گرافیک در دستگاه‌های خودش برود. مسلما این اتفاق می‌تواند در نوع خودش جالب باشد.

آخرین گزارشی که از وضعیت مک‌بوک‌ها توسط بلومبرگ منتشر شد، انتظار می‌رود همانند سال گذشته خانواده مک‌بوک یک مهمان جدید هم داشته باشند. اپدیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مک‌بوک‌ ایر و پرو تقریبا قابل حدس است اما به نظر شما چه اتفاقی برای سری جدید مک‌بوک‌ها خواهد افتاد؟ آیا مدل جدید رونمایی می‌شود؟

[button type=”link” link=”http://www.forbes.com/sites/brookecrothers/2016/09/25/macbook-air-macbook-pro-2016-analyst-sees-both-arriving-soon/#2da365c01beb”]www.forbes.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hosein95

اقا من قصد دارم قطعا یه مک بوک بخرم حالا بین ایر و پرو موندم از ظاهر هر دوتاش خوشم میاد !
بنظرتون صبر کنم یا این که همین الان یه مک بوک پرو بخرم؟یعنی ممکنه خیلی تغییر کنه مک بوک پرو در اینده؟
یه سوال دیگه زمان معرفی مک بوک ها ی جدید کی هست؟به من گفتن ۳ ماه دیگه هست!درسته یا ن؟
با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....