حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Xiaomi Mi Note 2 مجددا فاش شد؛ غولی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

ظاهرا جنگ حافظه و مقدار رم تمامی ندارد. شرکت‌های مطرح (بخوانید غول‌های تکنولوژی مقیم چین) در تلاش اند تا با افزایش اعداد و ارقام سهم فروش خود را تا مقدار زیادی افزایش دهند. سال گذشته شیائومی از تلفن می نوت و می نوت پرو پرده برداشت که تلفن‌های بسیار زیبا و البته جذابی بودند. امسال نیز ظاهرا این روند ادامه خواهد داشت. با ترنجی همراه باشید.

هنوز در خصوص تاریخ معرفی شیائومی می نوت ۲ به صورت دقیق اطلاعاتی در دست نداریم اما این تلفن احتمالا در تاریخ ۲۷ سپتامبر در کنار می ۵ اس معرفی شود. این فبلت خوش ساخت احتمالا همانند گلکسی اس ۷ اج دارای لبه‌های خمیده خواهد بود. در شبکه اجتماعی  Weiboتصاویری MI Note 2  فاش شده است.

استفاده از ۸ گیگابایت رم ممکن است برای برخی از شرکت‌ها همانند یک کابوس باشد. مسلما استفاده از دو برابر مقدار رم مجاز می‌تواند برخی از کمپانی‌ها را مجاب کند تا برای آن‌که بتوانند در کورس رقابت باقی بمانند از ابزاری همانند مقدار بیشتر رم بهره ببرند.

شیائومی می نوت ۲ دارای چند نسخه خواهد بود. احتمالا نسخه پرو این تلفن دارای رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. پردازنده این تلفن اسنپدراگون ۸۲۱ است که آخرین نسخه موجود از پردازنده‌های کوالکام به شمار می‌رود. در نسخه دیگر می نوت ۲ حافظه ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۶ گیگابایت رم دیده می‌شود. صفحه نمایش این فبلت قدرتمند چینی ۵٫۷ اینچ خواهد بود. سرعت پردازش این غول چینی بر روی ۲٫۶ گیگاهرتز تنظیم شده است.

براساس آخرین اطلاعات این تلفن دارای صفحه نمایش امولد خواهد بود و شیائومی همانند تلفن ردمی پرو از دوربین دوگانه در می نوت ۲ استفاده خواهد کرد. باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده شیائومی چه اطلاعاتی از این تلفن منتشر خواهد کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/alleged_xiaomi_mi_note_2_screenshot_shows_8gb_ram_256gb_storage-news-20612.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
different.boy

چ غولی بشه این مدل از شیائومی.دوستانی که انتقاد شدید دارن نسبت به این برند و اونو با گوشی های بی کیفیت چینی-ایرانی مثل جی ال ایکس یکی میکنن سخت در اشتباهن.خودم ۶ ماهه ردمی نوت۳ پرو دارم.واقعا با پول میان رده سامسونگ و باقی برندها میشه پرچمدار شیا رو گرفت.مثلا می۵ اس ۶۴ گیگ رو میشه الان توی ایران ۱۳۵۰ خرید!!!!!با اسنپ ۸۲۱!!!!واقعا عالیه قیمتها از وانپلاس ۳ هم کمتره.ما ی گروه تلگرامی داریم خواستید بیاید و از نزدیک ببینید کسایی که گوشی شیا دارن توی ایران.

mi_iran

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com